Tjejkväll
Bjöd över några kompisar idag för att ha en spontan tjejkväll! Älskar mina vänner så sjukt mycket, vad dom är gör så får dom mig att skratta så att jag gråter typ, dom är bäst <33
Vi grillade mina mycket stylish hemmagjorda hamburgare(herregud vad fula dom va)och tappade dressingen, sen dog vi av garv x3 Och dunkade Young Love samtidigt! Vi spelade typ universums längsta kubbmatch, var aldrig nån som lyckades får ner sista kubben xD Så hade vi femkamp och det var verkligen heeelt galet! Särskilt under säckhoppningen och potatis på sked-grenarna, vi skrattade nästan så vi trillade omkull :'D Sen var jag och två av mina kompisar på studsmattan och blev fotade/filmade när vi skrek "J TO THE E TO THE D TO THE WARD! PLANET JEDWARD" och "H, A, M, R, E! HAMREEEE!!!" a ni fattar x)
Har haft så gaaaalet kul, min vänner är helt klart bäst!! <3
Har ni gjort något skoj idag? :D
Pryder inlägget med en bild på mina sjukt fina hamburgare(värre i verkligheten, haha)
//Caroline
Varit på ridläger med dom bästa:) Tyvär fick jag vara utan min dator+ Young Love skiva hela veckan men Ella hade en låt på sin mobil så jag överlevde:)
Jag och mina kompisar brukar också ha tjejkvällar, ibland blir det bara kaos och ibland blir det hur bra som helst:) Men det är alltid lika roligt:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Vilken kul och helt galen tråd. Superkul att höra om era tjejkvällar. Det är dess aman minns då man blir äldre och kan sitta och skratta för sig själv av bara smaka på minnen..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥