Har sommaren varit?
Nu är det snart slut på sommarlovet. Har ni gjort det ni ville under lovet? Har ni haft det riktigt bra och slappat eller har ni haft fullt schema med aktiviteter och annat bus.
Vore så kul att få höra vad ni gjort under sommarlovet och blev det så just ni hoppades på?
Kanske det har hänt något riktigt kul eller spännande? Medde är så nyfiken
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har varit i sthlm och igår kom jag hem från grekland, det var 45 grader som mest. :D
-Rasmus 🌈
Har varit i lodnon i 5 dagar! Verkligen en stor upplevelse! :D Har även varit hos min syster, stort 30-årskalas, ridläger <3
:D:D:D
Och sen slappat massor, ofc ^^)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag har varit en vecka i kroatsien och så har jag varit på en silja line båt till Tallin. Och nu är jag på väg hem från varit på Gotland i 4 dagar. Så har min gudmor varit hos oss en vecka. Mitt liv har varit fantastiskt.
Träffat J&E var ju höjdpunkten :3
Ehehehe…sen har jag…varit på Kolmården två dagar i rad och sen…Ja mycket roligare än så blev det inte -.-'
//Caroline
Öhm, jag har badat 4 ggr!!! INTE KLOKT SÅ MÅNGA GÅNGER! :O BADGALNING JAG ÄR.
(ironi) ;3
Nej men jag har också vart på Bornholm och Gotland, åkt på kryssning, fyllt år och typ inge mer.
Åker till Göteborg i helgen och till Helsingborg nästa helg. Korta semestrar.
Skaffat valp..och hälsat på skäktingar :-) Och det har varit underbart för även om Dolly kräver uppmärksamhet 24/7 så älskar jag henne galet mycket och jag har ju räknat ner veckor tills vi skulle få hem henne i över 2 år, sista vecka så var det timme-nedräkning också…
// Nadja
En rolig sak var att en familj från England som min mamma och hennes föräldrar känner kom hit till Sverige. Det var jättekul att prata engelska, och jag lärde känna dem väldigt fort, även fast det var första gången jag träffade dem.
Och så var det jättekul att vara hos dig och fliza, medde! 
38 Det var superkul att ha dig här Fruktiz! välkommen åter=)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har varit i Kroatien i två veckor, har annars varit hemma hela lovet… :) Så jag har gjort väääääldigt mycket, typ suttit vid datorn, varit ute med kaninerna och… ätit :D
#10 Vilken del i kroatsien har du varit i? Jag har varit i cavtat =)
#11 Istrien :) Halvön högst upp i Kroatien :D
#12 För året var jag när dig i kroatsien, Men åkte Inte dit i är för då skulle hela släkten komma även fast dom inte var bjudna för dom bor i Slovenien. =)