minigolf
Flizan va du å spela minigolf ida å va de kulit i så fall. Va tycker ni alla om minigolf.
Har ja aldrig spelat
Vi kom inte iväg och för att spela. vi åkte och köpte en byrå till mitt rum i stället, och skulle åka i dag i stället. Men nu ösrgenar det ned
Men det är superkul att spela minigolf. Vi spelade det på Öland flera gånger, där har dom bästa banan. Det är en typ äventyrs golf med broar vatten och en masa roliga banor. Men spela minigolf är så kul!
Jag gick på en liten kurs med riktigt golf också på böda sand,
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Åj då är du bra på de. ja slår mycket hårt i blann å bollen åker utanför å då säjer allti mamma att de va 2 slag fasst ja slog 1 å ja blir lika sur varje gångn
Hahah,, Här är det jag som blir sur, då hon slår mig i minigolfen.Man ska ju hålla även klubban på ett visst sätt och det kan ju fliza som hon har gått kurs för ett golfproffs, det har ju inte jag…Lite fuskigt eller hur?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag tycker minigolf är jättekul, men det är ganska svårt att få bra poäng i det.
jag tycker minigolf är kul men jag förlorar nästan alltid