Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 361 ggr
[Akkurat]
0

Vad är ni mest nöjd över?

Vad är ni mest nöjd över med er själva, alltså med utseendet :)

Och vad är ni minst nöjda med?

[SporeDiatrymisss]
0

Mest nöjd: vet inte.

Minst nöjd: inget.

ks.gerbil
0

Hmmm… Är mest nöjd över.. Mina ögon, att jag är vig xxD Är inte nöjd med.. Så får man inte tänka! ;D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tokyo
0

Jag är mest nöjd med mina ögon, mitt hår, min hårfärg och att jag inte är tjock och inte för smal, det vill säga normal. Wow, det rimmade, vad poetisk jag är!

Men iallafall, om jag bara ska välja en sak jag är mest nöjd över så är det väl ögonen (alltså ögonfransarna, ögonfärgen och att dom är rätt stora).

Jag är inte nöjd med mina ögonbryn, för dom är ljusa (för jag är blond, hahah) och ganska stora och buskiga, som min mamma. Fast mamma har bruna, så det ser mindre dumt ut. :(

Och att jag har ungdomsfinnar, alltså typ i hela ansiktet, men det är inget att göra åt. Dom försvinner väl med tiden.

Puss&kram, skumbanan!

ks.gerbil
0

3# man kan tvätta ansiktet och hålla den ren för att förhindra att få mer och så håla ansiktet rent vilket är viktigt :) finns massa bra tvålar och krämer man kan köpa ^^

Tokyo
0

#4 Jo, jag har en kräm, dock glömmer jag använda den ibland.

Har fortfarande inte sett resultat efter att ha använt den i flera veckor (men inte alla dagar då, som jag sa).

ks.gerbil
0

5# vad för kräm? själv använder jag denna denna och denna på morgonen (den första är en toner som jag bara använder på morgonen,de tappar effekt om man använder dem för ofta för hyn vänjer sig den andra är en tvål för att tvätta ansiktet och den tredje är en tvål mot pormaskar m.m.) och på kvällen använder jag denna som är en blandning av scrub och grej mot pormaskar m.m. kombinationen av dessa funkar super sen brukar jag tvätta med grönt te och annat på helgen när jag har tid men det är för jag är lite av en maniak xD

Tokyo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Clearasil ULTRA - deep pore treatment scrub"

"Bekämpar 100% av alla finnar."

Suddig bild;

[SelmaP]
0

Mest nöjd med: Mitt hår, mina kinder (lol), min lilla mun, och min nesa!! xD

Minst nöjd med: Mina ögon (dem är små och den ena är ljusbrun medans den andra är mörkbrun. Egentligen märker man inte det, men om man kollar riktigt noga så ser man lite skillnad.) , min haka (när jag var 8år åkte jag cykel nerför en backe, jag tappade kontrollen och ramlade, skrapade upp hakan och var tvungen att sy, RIP några köttbitar från min haka.. HAHAHAHAH jag skoja xD).

! :)

fliza
0

Mest nöjd: mitt hår och ögon Minst nöjd: midjan!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

fliza
0

2. Är du vig?? Jag med!!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ks.gerbil
0

10# jajamensan xD Midjan gillar jag väl också.. Håret hade varit finare lite rakare :/

[MiniPim]
0

Mest nöjd med håret.
Minst nöjd med näsan.

lillamarsvinet
0

#2 om du tycker som e buskiga, plocka dom och sen fyll i dom!:D om du tycker smset gör ont att noppa så finns det andra sätt haha;)

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

13# pratar du med mig? fattar inte xD

lillamarsvinet
0

Oj förlåt #3 skulle det va hahahahahah:D

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

vad för andra sätt finns det? :P