Min finaste vän flyttat
I dag flyttade min finaste vuxna vän till USA/ Los Angeles. Jag fik ett personligt minne att alltid bära med mig, men det är jag så rädd om att jag inte vågar ha med mig till skolan eller ute, det får vara hemma på en hedersplats. Hur gör ni för att inte sakna en person för mycket. Det är ju inte så att det är bara att ta tunnelbana och hälsa på.. Det är över 15 timmar med flyg. Ska jag nu bara gå runt och vänta på en dröm att få åka dit och hälsa på? Eller vad ska jag göra för att inte sakna så mycket? Men vad som än är så är nu min dröm att få åka tid en dag och hälsa på. Slår drömmar in eller är det oftas bara drömmar som är så svåra att få Sanna?
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Kommer inte vännen hit då nån gångn
En av mina allra bästa vänner flyttade till El salvador (stavning?) för ca 3 år sedan. Saknade är så ***** stor, men vi mailar och har kontakten på fb. Det går bara man vill! Vem vet, någon dag kanske vi ses <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ja har ingne vän utomlanns men min moster är i usa ofta å bor där å här å ja vet ejentligen inte va att göra
#0 Kramen lilla raringen min!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har massor av kompisar i Norge, 8 timmar dit med buss. Har åkt dit många gånger! Och man kan hålla bra konakt via skype, facebook, msn osv.
Ska hon bo där för alltid?
Men vet att det inte är lätt! Styrkr kramar till dig <3 <3
// Nadja
Det bästa tycker jag är att försöka hålla kontakten (som många andra skrivit). Du kanske får åka och hälsa på någon gång, vem vet! :)