Barnens iFokus

Barnens

Etikettsport-och-hobby
Läst 1149 ggr
lillamarsvinet
0

Hur viga är ni?:)

Heej det var längesen jag skrev nått så jag tänkte fråga: hur viga är ni? :D ni får gärna lägga upp bilder osv och vad ni tycker är bästa tränings tipset för att bli vig!^^ själv är jag ganska vig…om jag värmer upp i 2 timmar Hahahah:3

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

ganska kan göra skorpionen gå ner i spagat och håller på att lära mig gå ner i split igen då jag slutade stretcha kan jag det inte så bra längre xD m.m.

Gerbil-hemsidan hittar du R

lillamarsvinet
0

Jag kan nästan göra skorpionen, fast måste ha rakare rygg och rakare ben hihi^^

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

jag lärde mig göra den på den onda sättet xD min kompis som tränar dans tog tag in min hand och ben och så crack" gjorde min rygg xD alså jag tog inte skada av det eller så men ;D

Tokyo
0

Jag ska försöka stretcha och så, för jag är inte speciellt vig.

När jag gick i förskolan (eller nollan som jag kallar det), kunde jag gå ner i split och spagat, men jag höll liksom inte på med det, utan jag var bara ute mer och "lekte" och så, så det kom väl av sig självt.

Nu kan jag ju inte nåt av det, vilket är synd. Vill försöka bli vig igen. <3

Går på danslektioner så det är en fördel att vara vigare, om man ska göra vissa danssteg.

nadilda
0

Jag är rättså vig, kan gå ner i splitt och vänster spagat. Och kan gå ner i brygga ifrån stående. Men så  varr jag ju gymnast :P :*(

Katten_
0

Ganska, benen bakom huvet, split, spagat osv :)

/Christel & kaninerna! Glad

ks.gerbil
0

jag har också tränat gymnastik ^^ och kan gå ner i brygga ståendes, benen bakom huvudet också då jag kan göra skorpionen :D