Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 394 ggr
Caroline.H
0

Hår-tråden

Jag är en "hår-fanatiker" så tänkte att det kunde vara kul att ha en sån här tråd där vi kan diskutera just hår ;) Hårfärger, frisyrer, hårprodukter, allt möjligt :D

Jag har aldrig ändrat mitt hår en massa eftersom att jag tycker att det är kul C: Hade först blont, inte sådär riktigt ljust blont, lite mörkare ;) Har inte haft min naturliga hårfärg på typ 2 år nu…Färgade först mörkbrunt men så tröttnade jag på det och då färgade jag rött istället…. Men det blev aldrig riktigt som jag tänkt mig så nu är jag nästan säker på att det ska blir brunt igen med rosa dipdye :3

Har ni något roligt hårrelaterat att dela med er av? ;)

//Caroline

[Akkurat]
0

Jag älskar när håret är helt mjukt och ser fint och vårdat ut!

Har inte färgat mitt hår så mycket, men har haft brunt, rött, typ ljusbrunt och min naturliga hårfärg som är typ..cendre färgat ^^

Har nu bestämt mig för att göra blonda slingor iaf, et blir säkert fint.

Lellson
0

Jag har egentligen brunt men färgade det rött för 3je gången så nu är jag rödhårig:)  Min syrra brukar klippa mig så det brukar bli lite olika resultat:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[SelmaP]
0

Jag är också en hår-fanatiker. Jag älskar verkligen att greja med mitt/andras hår! Min naturliga hårfärg är ljusbrunt. Älskar verkligen min färg Oskyldig Sen så har jag också blonda slingor i håret. Tycker jag passar så bra i det. Efter ett tag börjar slingorna ''sprida'' sig, tycker det blir finare då också :)

Dessutom har jag väldigt långt och vårdat hår, dock  slitna toppar! Har någon något bra tips för schampo och balsam när man vill ''återliva'' sina toppar? Glad

ks.gerbil
0

Klipp dem ;) JAG har brun-rött hår och just nu lila slingor ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Juliaammouri]
0

#4 det är ju ganska tråkigt att klippa jag har också slitna toppar men klippa vill jag inte :(.

Annars har jag ganska långt brunt hår.

ks.gerbil
0

alså man klipper ju jätte lite bara för att hået ska kunna bli längre och bättre

Vasilisa the beautiful•
0

Jag är blondin. Jag tycker inte att man färgar hår när man är under 18 år :c

ks.gerbil
0

jag vill inte färga mitt hår heller det sliter och så behöver man färga om hela tiden om man inte vill ta bort det hos friören :/ dock är det vad jag tycker så alla tycker olika :D

Tokyo
0

Har "mörkblondt" hår. Ska klippa upp håret på onsdag nästa vecka, samt eventuellt göra mörkbrun dip dye samtidigt. TAGGAD!! <3