Fick en ny skatebord
Hej! Igår fick jag en ny skatebord av min mormor och den är så cool! Åker någon av er skatebord eller longbord?
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Coolt!
Jag åker inte, skulle förmodligen dö woooo C:
//Caroline
Åker inte heller å vi har mäst gräs å sand på marken
jag har åkt något som jag tror heter streesurfer i skolan många gånger
#2 Bra!! För jag tycker inte alls om dessa brädor på hjul!! Livsfarligt anser jag!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
3# Javisst här är en bild inte den bästa men får duga

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
4# Coolt
1# Om du försöker va snäll att inte dö
2# Haha
Skatebord verkar så kul! Har testat några gånger, men jag får aldrig till balansen liksom 
!
Fin skatebord du har där förresten! 
8/ tack ! Tro mig jag kan knappt åka bara lite
8 Ja tror mann måste ha mycke träningn
10. Det stämmer väl! Min bästis är en riktig skateare som tävlar och kan typ allt när det gäller skateborde (hur man byter hjul, plattan och special tekniker) och är lika gamal som mig så han har lärt mig en del! Men jag ska nog mer satsa på att bli longskatare. Det är mer mig. Men har bara testat det en gång och har inte köpt någon en men ska.