Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 507 ggr
ks.gerbil
0

träna språk (franska)

ni som har franska i skolan kan komma hit så kan vi öva och skriva och prata med varandra :D

bonsoir tuot le monde! :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Gerbilles
0

Ja haha de kanske är bättre att vi skriver här än att ta över hela språktråden x) Edit: haha oj glämde presentera mig, Je m'appelle Agnes, mitt användarnamn avslöjar ingeting, nänä x)

lillamarsvinet
0

Jémmapelle Linnea, comment tuta pélle hahahahahah vet inte hur det stavas för har precis börjat:'D

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

2# man skriver tu t'appelles comment om du ska skriva vad heter du :D

je m'appelle ks.gerbil heheh

medde
0

Bravo! Vilka bra trådar ni gjort ang språk träna!!¨

Mvh medde som inte man franska alls.Skäms

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ks.gerbil
0

hööömm tror man säger jai deux gerbilles et un cheval… (jag har två gerbiler och en häst)

Gerbilles
0

När har ni franska och vad har ni för bok? Jag har på tisdagar, onsdagar och torsdagar och har boken Cascade 2. :)

ks.gerbil
0

jag har franska måndag tisdag och torsdag. boken heter tyyyp…. kommer inte ihåg ska titta imorgon xD

Gerbilles
0

Nästan som jag då! 8D

ks.gerbil
0

jadu vad heter boken…. ska titta om jag har den i väskan…

lillamarsvinet
0

Hihi förlåt jag har bara gått 2-3 ggr på franskan och har en as stor grupp så det e ganska svårt^^

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

Ingen fara denna tråd är för att öva :D Boken heter le nouvelle choulette typ :P

karro1999
0

bonsoir är det enda jag kan jag som inte har franska

ks.gerbil
0

12# ja nu r det ju kväll så det får man ju säga istället för bonjour hihi :D

fliza
0

Jag hade franska som b-språk men slutade ville ha extra engelska. Jag kommer inte ihåg så mycket så jag kan inte skriva något ska titta i min gamla franska bok

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD