Bara skriv
Använd tangentbordet och bara skriv något!!!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har tyskaprov i morgon, dumma lärare som lägger ett prov på en måndag
// Nadja
Är redan stressad för nationella proven i vår. Jag har fått en mag känsla att jag inte kommer att klara dom men hoppas över hela mitt hjärta att jag klarar dom.
något!!!
//Caroline
#4 Ok, Tack :) Oh no :O Jag har blivit sjuk så är hemma idag.
tjaaa hejjj!! :D xD
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#7 Tack :)
Sjuk idag… Mitt huvud känns så tungt.
#10 Samma här, Krya på dig! 
Hatar min gympalärare, bara för att man hatara att springa så ska man få skäll.
Hurtig och överpositiv är hon också, jag som hatar hurtiga och överpositiva människor..
förkyld tror jag har feber är jättevarm i pannan
#13 krya på dig! ;) Många är sjuka just nu…
jag vet det är förkylningstider nu.
allvarligt jag fattar inte varför skoljogg ska sätta betyg -.- det finns massa sporter och alla är inte gjorda eller vill göra till exempel sånt som har med kondition att göra -.- Bolt skulle nog inte vinna på en maraton och en som springer maraton skulle nog inte vinna på 100 m. frisim alla är olika och är bra på olika saker, en grej är att kunna matte en annan är att jogga och få betyg på det -.-
Ja, vår idrottlärare jämför skoljoggen med ett prov. Men det tycker jag är riktigt riktigt dåligt jämfört. >:(
VA.SKA DEM BEDÖMA SKOLJOGGEN JAG KOMMER TYP FÅ LÄGSTA BETYG.
skojar du .jag mådde jätteilla och kunde knappt andas.
det gick över. jag överdrev nog lite jag tror jag kommer att klara det.jag har också ett problem det gör ont i knäna när jag springer.
jag ska en kopp te och kanske något annat ska fråga pappa när han ska hämta mina innebandy kläder.
Man skall bara visa att man gör så gott man kan.
Nej jag har skoljoggen imorgon :( Undra om sätter bedöm på mig med för jag är förkyld men kanske ska till skolan allafall och jag måste gå undra hur det kommer se ut då? :O
#5 Haha Caroline
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
får egentligen inte vara uppe är det ändå ska nog gå och lägga mig nu.
Åh, jag orkar verkligen inte till skolan imorgon :( (Var inte där idag…)
Mamma säger att, eftersom jag inte har feber, ska jag till skolan imorgon.
Mitt huvud är jättetungt och när jag ställer mig upp blir jag yr. Jag kan inte andas med näsan. Varför ska jag till skolan och smitta alla då!??!?
buhuhuhuu.. 
Jag hatar idrott och skojogg för jag har jobbig astma, så jag känner ofta att jag inte orkar springa sista biten, för det är så himla jobbigt att andas, men känner i kroppen att jag orkar springa, men inte i lungorna.. :(
#29 Jag har också astma. Den förstör nästan allt. :(
Det känns som att andas in i ett sugrör, och ut går det nästan inte alls.. :S
#30 ja verkligen! :(
Jag gillar att springa och röra mig, men hatar att känna att lungorna inte pallar att springa sista biten, men benen klarar det hur lätt som helst.
Väldigt obehagligt också..
#31 Ja, jag tycker att idrott är ganska roligt, och jag gillar att springa. Jag springer ganska fort också, om jag får säga det själv. Det är typ det som gör det roligt.
Men det är obehagligt, ja. Att kunna andas är ju ganska bra om man vill springa.
Hej, hej! 
Hälsningar Lurvas11

Jag sitter här med en tallrik med bacon och pasta ;)
// Dodat :)
Fick vara hemma i skolan idag med, har fått feber..
Iallafall, nu ska jag äta fiskpinnar, potatis och spenat.
Spenat är JÄTTEGOTT. <3<3 Är jag ensam om att tycka så? Ingen annan verkar gilla det.
hockey match i helgen me laget vi möter aik, ssk, o huddinge
jag älskar också spenat
#38 YEEY! :D
yeeey:D jag får svårt att andas av allergi så jag vet hur det känns.det kanskeär liite astma också
Älskar ochså spenat :D Tur att pollen är borta från luften annars hade ju kunnat andas idag på skoljoggen för i våras när vi hade fridrottsdag och jag sprang 800 m Så kunde jag knappas andas när vi kom i mål. på grund av astman som jag får av pollen.
för mig är inte allergin över än jag äter forfarande medecin
Jag gillar inte spenat :}
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
inte många som gör det
oj är klockan så mycket måste byta om och gå till scouterna.
44, kul!
ja det va jättekul vi bakade chokladbollar och sprang runt.
Nu är jag sur. 
Jag skulle beställa ett par nagellack, läppglans och läppbalsam från elf, men det funkade inte. Det stod typ "we blablabla the request.." och nånting med tid.
BHUUHUHUHUHUHUHUHUUH. :(:(:(:(
Nu kanske jag är barnslig som "hänger upp mig" på sånt, men det var ju så j#vla fina saker. Nu ska jag vara sur resten av kvällen. >:(
Varför, varför, VARFÖR ska det aldrig funka när jag gör något? >KÖfrijgopjopäåf. >:(
47. HAHAHAHA
#48 Jag mår bra, tack. :)
49. Va? Haha vad svarar du på haha jag garvar ihjäl mig det har hänt mig så många gånger haha
#50 Jag svarade bara något random på ditt "HAHAHAHA".
WOOPWOOP!
51. Haha jag kommer garva sönder mig! Woopwoop!!! Citat från William spets ! Nej men Gud va pinsamt Åhhh! Haha --------------------------------------------------------------------- Väntar ivrigt på att få höra om iPhone 5 idag släpps lite information
#52 Jag ska gifta mig med William Spetz.
Frans Erik William Markström Spetz. <3<3<3<3 WOOPWOOP!
53. Okej jag ska gifta mig med edward grimes eller john grimes men om det ska va en svensk Filip winther
#54 Okej, bra. För jag hade blivit sur om du sa "Nej, jag ska gifta mig med honom!"
JAG TÄNKER INTE DELA MED MIG! >:D
55. Haha är mer för dom killarna
Måste gå nu hej då! :D
hade ont i fotlederna,knäna och hade svårt att andas på skoljoggen.