Hur är ipad 2?
Hej 
Jag hade tänkt att köpa en ipad för har läng velat ha en har pengar till en nu. För har tänkt köpa en vit ipad 2 för den är mycket billigare.
men jag undrar vad ni som har en ipad om den är bra?
Eller är det någon skillnad på ipad 2 eller 3?
Vad brukar ni göra på eran ipad?
Jag skriver från min iPad just nu. Vi fick våra av skolan, tycker den är jättebra men jag har ingen anning om de är nån skillnad på 2 o 3, nåt måste de väl vara elr? :P
#1 Okej, Ska titta på den faktiskt :-) #2 Okej, Jag vet att iPad 3 ska ha bättre skärm men om det finns något mer för annars är det är det onödigt och betala mer för en nyare version men ingen skillnad. 😃 =D
iPad 2 vit är det jag har :D den är så bra älskar den är så himla nöjd är det någon surfplata du ska köpa så är min rekommendation iPad 2 helt klart! Jag har allt på min pada så helt klart så jäkla bra plata!!! :D 2. Skriver detta från min ipad nu också :)
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#4 Då har du och jag lika dana :D :D Pappa har precis köp den till mig :D #1 tittade på den men är mer van vd Apple så fick bli det den här gången.
Jag har oxå en vit :D
#6 Haha många har det, Men jag tycker personligen vit är finast fast det fint med svart med.
5. Gud va kul!! Jag har ingen dator så jag skriver alltid med min iPad! Ska du köpa något tillhör så vill nyfikna jag veta jag har köpt 2 iPad skal men Inge riktigt från Apple så himla dyrt! Men jag har ett med fram och baksida. Du bara måste berätta mer sen ! :D 7. Tycker lika dant som du! 6.allvar XD!!! Tänkte på en svart men jag är tokig i vita Apple pruduckter den svarta är awsome men den vita är AWSOME X2! Haha Den ända nackdelen är att man inte kan ha Adobe flash player, men jag klarar mig utan det och när jag ska in på iTunes via datorn snor jag mammas laptop ! d:
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag har en svart ipad 3, så jag vet inte hur ipad 2 är.
Sen har jag en vit iphone 4, eftersom jag tycker det är tråkigt när alla har svarta iphone's.
Anledningen till att jag köpte ipad 3 i svart, var för att det inte fanns vit där.
9. OMG har du 3an så himla coolt! Hur är den?
#9 Den är AWESOME. Man kan göra allt på den. Perfekt skärm, osv..
Nu kan jag ju inte jämföra med 2 eftersom jag inte vet hur den är, menmen..
11. Så den är iallafall bra!?! Haha
#12 Bra? nej.
AWESOME.
13 den är awsome tack då vet jag :D
#8 Haha okej pappa kommer hem med den ikväll så måste sen bra fixa allt på den. Sen ska jag berätta :D #9 Okej kul :P
när jag lånar mormor eller morfars spelar jag på den.
#16 Kul =D
15. Ser fram imorse och veta vad du tycker
#18 Jag älskar den :D :D den är jätte bra och rolig. :P Ångrar inte köpet :)