Kär?
Är ni kär i någon? :D och blir ni kär i nån lätt eller svårt? :)
Just nu är jag inte kär i någon nej.
Men det finns en kille i min klass som jag är liiiiite liiiiiite lite ''kär'' i. Eller, han är ganska söt och rolig :)
Dock är han sådär barnslig, '' åh tjejbaciller!! ''
Han säger ju inte så, men i sitt beteende, eller hur jag ska förklara xD
Sen är han inte vän med en enda tjej på facebook, haha, :P
Men jag tror det beror på att han kanske är rädd för att någon ska typ säga,'' åååh kolla *namn* är kär i henne!! '' , Ja, ni fattar :P
( Oj, mycket jag skrev om honom, sorry! *röd* xD )
Om jag blir kär ''lätt'' vet jag inte riktigt.. beror ju på vem han är, hur han är osv?? :))
Kram // Selma
NO
Asså menade om man blir kär ofta liksom, eller om man typ aldrig blir kär osv.. :)
3# Jaha, okej :P
Nej, jag blir inte kär sådär jätteofta ^^ :)
Har aldrig varit kär ^.-
ja gud ja! är typ kär i alla snygga killar hahah:D sen vet jag ganska många som e kära i mig:3
♥kram Linnea♥
NOPE. NO CHANCE, NO LOVE.
Jag är ihop med en kille på fb, men inte i verkligheten :D
Jag blir lätt kär punkt slut :P
Ja ha börjat tycka om en tjej i skolan men bara lite
Är inte kär, har varit dock, en gång. ;) Har inte lätt för att bli kär C:
//Caroline
#11, nej. Jag är inte kär i honom ju.
#17, jag kan inte förklara. Det är en specciel sak
Och skit konstigt
jag har aldrig varit kär.
Det händer inte ofta att jag blir kär men kan tycka många killar är söta.
#23 När jag var liten var jag jätte kär i en kille men inte längre har inte fallit direkt för någon.
#25 Haha va gulligt =)
#27 Hahaha
Mamma ska köra mej till tjejen ja tykker är bra i morron å ja ska va där till lorda
#29 Va kul ;)
#29 vad roligt! :)
Oja det är jag och har varit i X antal år <3 (I samma kille då). Men han är tsm med en annan tjej… :'c
Jag är kär i min bästa kompis ! Och han bor granne med mig, hoppas han inte läser detta men han är väl ute och skatear.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
jag tycker det också
Om de ja är nu är å va kär så är de kulit å härlikt
Nu har jag blivit kär i en kille i en tv serie han jääte söt, exakt som jag vill att killar ser ut brunt krulligt hår och super söt. typ dreglar när jag ser honom ;)
men det är ändå pinsamt att prata om sånt.det är också pinsamt att prata om dt med kompisarna