Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 607 ggr
ks.gerbil
0

hälsosamtal

jaaa vi ska typ ha det nån dag de ska kolla ryggen hur man mår om man har problem och massa andra frågor.. grejen är att vissa är ganska privata och jag vill inte direkt säga dem till nån bara sådär… har ni något sånt på era skola? ska ni också ha den?

Gerbil-hemsidan hittar du R

ara11
0

Jag hade det i 4:an tror jag kommer ha det nu i 6:an också. Annars i 7:an.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Bamse 08
0

Japp, vi gör det varje eller vart annat år om jag inte minns fel.

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
0

alså tänk om man är jätte blyg eller så man vill ju inte bara gå och berätta för nån man inte känner om man typ fått mens eller annat sånt Obestämd

karro1999
0

sånt tycker jag är pinsamt att berätta

ks.gerbil
0

Alså jag tycker inte det är pinsamt mer att jag har mina hemligheter och bara för det är en skolsköterska ska jag berätta det för henne -.- de behöver inte veta mer än det som behövs

ks.gerbil
0

Jag är faktiskt en väldigt "blyg" människa som inte lämnar ifrån sig saker så lätt och sånt här tycker jag är väldigt jobbigt….

ks.gerbil
0

Visst kan skenet bedra *.* Eller hur det nu är man säger

Gerbilles
0

Vi har de typ vart annat år, då brukar dom bara känner på ryggen :P

KaninPiggelin
0

Vi brukar typ få snacka om sånt med skolsköterskan när man går o mäter sig o.s.v :)

Det är till för att du ska kunna säga såna frågor. Det känns säkert pinsamt, men det är ju bara bra om du får svar på dina frågor! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ks.gerbil
0

Men jag har inga frågor jag har det bra och kan gå vidare i livet utan hennes hjälp -.- sen är det inte sånt men liksom frågor m man knarkar o.s.v. och annat sånt…. Men jag h

KaninPiggelin
0

#10 men då måste du väl inte ställa några frågor? :)

ks.gerbil
0

Nae x)

KaninPiggelin
0

x)

[RC1393]
0

Vi har inte haft nåt sånt O.o

Skumt… Men vi har skolsköterska där hela tiden som man kan prata med, förut när jag gick här i byn så kollade hon nu och då, skulle mäta mig osv men det var ju helt värdelöst egentligen då jag har diabetes och är iväg till umeå ca 3ggr/år och varje gång väger och mäter dem mig ju :P

Skulle egentligen gått till skolsköterskan nu när jag tänker på det, har en tå som gör ont som f*n, sparkade in den i en stol för 3veckor sedan, och det gör ont bara jag nuddar nåt :P

Ang. prata om saker med folk som några nämnt tidigare så är jag inte en sån som är så blyg av mig, men jag pratar helst inte med skolsköterskan, hon är där om jag behöver hjälp snabbt men inte anser mig behöva gå till akuten, haha. Föräldrarna berättar jag allt för, och det jag behöver för min läkare och mina sköterskor ;) Så ett hälsosamtal skulle inte hjälpa om de vill veta mer privata saker, jag tycker ju inte att en skolsköterska tar så stor del i mitt liv att det är värt att säga nåt till dem.

karro1999
0

när jag gick på min gamla skola var skolaköterskan aldrig där när man  behövde henne bara när man skulle ta spruta