Häftmassa på väggen :P
Jag undrar om det är någon som har plancher/foto på väggen uppsatt med häftmassa? :P blir det fettfläckar på väggen när man tar av det eller går det igenom fotot/planchen så att man kan se en fläck eller nå? 
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag har det, och de är inga problem för mig. :)
Malteråttan (L)
Oki :) jag ska skaffa fotovägg, en vägg med en massa foto men mamma säger att det blir fläckar på väggen av häftmassa:P och det är ju lite jobbigt att sätta upp allt med häftstift hehe väggen blir ju ännu mera paj då x)
medarbetare på allergier.ifokus .
haha ja precis, Men du får säga att det inte blir fläckar av häftmassa, hihi : D
Malteråttan (L)
Tror det kan bli fläckar av häftmassa men är inte riktigt säker :P Men tror inte det är så jättefarligt.
Mina föräldrar säger att jag inte får sätta upp affischer eller bilder med häftmassa för att vi målade väggarna i vintras och att det blir fläckar.. 
Jag vägrar att använda häftstift, haha! Fast jag tror inte att det blir så farliga märken.. Istället har jag satt upp mina affischer på garderobsdörrarna, med häftmassa! 
det är fullt av fläckar efter häftmassa i mitt gamla rum i mitt nya får jag inte sätta upp plancher
Jag får bara ha häftmassa på målade väggen, annars blir det fläckar på tapeten…
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
det var tapet i mitt gmla rum ska fråga om jag får ha på dem målade väggarna