Bus!
Vilka är era bästa bus som man kan göra hemma utan att köpa massa dyra buttericks-pryllar? :)
Ett av mina favvobus är att lägga okokta makaroner under sitsen på toan, när nån sätter sig så låter det som om hela toan går sönder!! Eller en oöppnad hasselnöt under varje stolsben till en fåtölj! Eller tejpa för kranen i köket! :D Dela med er av era bästa bus nu!
Det var ju kul grejer.
Vinter är skoj
Pilla in ett lagom litet russin i en (helst använd) tandkrämstub xD ni skulle se pappas reaktioner på det! "En insekt i min tandkräm!"
Jag hade också låtigt ett ägg ligga och ruttna någon stans. Sedan hade jag punkterat det och gömt i pappas rum… moahahahahaa!
Jag har också gjort leriga hundspår med hjälp av min fingerfärdighet och lite lera utifrån ^^ höhö morsan blev vild.
haha gud vad kul grejer! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Haha, blir inte era föräldrar helt tokiga på er? C:
Jag hällde mjölk i tvålpumpen en gång…Min pappa var inte sådär jätteglad på mig sen….. 
//Caroline
#5 man kan jy fylla den med äppeljoice också… liknar den gula kroppsvätska som man alltid spolar ner.. :-)
#5 Det ska provas när tvålen tar slut!
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag tror aldrig jag har gjort nått sånt. men tro inte att jag är något ängla-barn
// Nadja
fylla en upp och ner vänd skål med makaroner. När någon lyfter på skålen flyger alla makaroner ut över hela golvet! 
Mvh
kika gärna in på min blogg www.ellasylvander.devote.se
#8 jag gör det inte, det är storebrorsans tips! ;-)
Man kan ju alltid byta behållare på socker och salt… se vad det blir!!
Min mamma hade blivit galen på mig ifall jag hade gjort så.
Men man kan ju alltid skylla på lillbrorsan.. 
I can't drown my demons, they know how to swim.
Haha vad roligt! Känner mig lite bus inspirerad! Mitt bästa är väll att sätta tejp på en kran. Just det, denna är bra: sätt väckarklockor, flera stycken, på samma tid, vid 01.00 ungefär, också gömmer ni de i era föräldrars sovrum!
#10 Det blir jag som får dammsuga upp allt då!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Sätt lite salt på syrrans/brosans tandborste så får ni se miner!
Ni kan också ta lite nutella och sprida över toastolens kant!:D Ett till bara.. elr några till! Ni kan sätta en talrik med grädde på väckarklockan så när pappa ska stänga av den så… jag ni fattar nog vad som händer!
gröp ur en limpa och stoppa i en avlång balong i den så smäller det när ngn skär i limpan! Ta lite superlim och en tia och gå till ett ställe där många är, limma fast tian på marken så kmr alla börsöka ta den, men det går nt! Nä.. nu får jag sluta, ni kmr bli busigare än jag och det går inte!
HAHAHA rekommenderar makaroner under toalettstolen, skitkul!!
Är ensam hemma, har studiedag, så då passar man väll på att busa lite!
Har gjort makaroner under toa-sittsen. Nu ska jag salta pappas tandborste, och ngt annat får se vad det blir!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
ta chokladpraliner med papper gröp ur dem ta äcklig mat gröp ur pralinen och lägg i tex senap sätt tillbaka andra sidan av pralinen och sätt på papparet vilken överraskning när någon äter den
ps.lägg den blnd praliner som inte är äckliga
Skära en liiiiten skåra i ett bananskal och tryck in mosad gurka där, se reaktionen haha! ;-)
Samma sak med ägg, liitet hål i skalet så att det knappt märks och sedan in med ketchup elr nåt, helst med spruta om det går, det går bra med sugrör också ^^
Heheheheeeeee