Jadå, stress är nog mitt största probem :/
Ähh vet inte om det räknas… Men hab ganska svårt i skolan i no och engelska. I no fattar jag inget jag märker till och med på min lärare att hon är osäker för hon vill att jag ska få högre betyg än vad jag ligger på och i engelska har jag svårt har ett väldigt litet ordförråd så blir väldigt svårt. Idag skulle jag titta på svåra eng läxan och allt vart fel så vart så arg att jag slänge iväg pappret och slänge min panna på bordet i en duns och mobilen "pinsamt". Sen min konsentration är inte den bästa just nu hat blivit mer poppis för det!
Ja ha vart deppi då mamma på sjukhus men ja vart hos hon nu å ja är lite gla ijen
Jag har både psykiska och fysiska problem, tendenser till en lite speciellare ångestsjukdom, sommånga tycker att mina problem är vädligt roliga, som jag inte orkar ta upp här, men kan förklara i pm osv. och tar medicin varje dag mot för högt blodtryck.
Jag har självskadebeteende, om det nu räknas. Och selektiv mutism.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Sacha… Nu ligger den fjäderskruden verkligen RISIGT till. Hon har nämligen bitit av sladden på mina favorithörlurar som kostade cirka 8000 kronor… Jättesnällt.
#7 Vem gör sånt? :O Elakt.
Jag skulle typ få raseriutbrott och döda henne långsamt.
(Hoppas du förstår att jag överdriver, haha..)