Mobilskal
Hej! Vad har ni för mobilskal på eran mobil just nu? Om ni har. Vart har ni köpt det ? Hur mycket kostar det finns det en bild ? Vilcka mobiler kan ha det? :) Jag har ett uggleskal från glitter vet inte vad det kostade fick det idag av mamma och mormor! :) super glad d: det finns endast till iPhone 4/4s
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag har ett rosa nilonskal från…(vet inte) Kostade 100-200 kr tror jag. det är för iPhone 3GS mobiler. Har tyvärr ingen bild…:/
Har inget skal på min samsung, men jag önskar mig ett med brittiska flaggan på. Önskar så gärna att jag kunde åka till England och London!

Jag har ett läderfodral som jag importerat från korea, på min samsung galaxy note 2 
// Dodat :)
Har inget skal men vill ha ett med Jedward på :)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Har ett svart siliconskal på min Xperia P. Köpte det på My trendy phone för 79 kr tror jag..
Jag har precis beställt ett vanligt mörlblått på tradera för 18kr! ;) Det är ett skal till min Iphone 3gs
fliza! Här skalet., men dock i en annan färg Klicka här
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
har inget skal
Har inget skal nu, Hade ett glitter-zebra skal förut men det börja tappa pärlorna.
Inget… *längtar*