Barnens iFokus

Barnens

Etikettfamilj-och-hem
Läst 1838 ggr
Caroline.H
0

Bestämda platser

Har ni i er familj bestämda platser i bil, runt matbordet, osv?

Vi har det och har alltid haft. Tycker verkligen att det känns jättekonstigt att sitta på en annan plats i bilen osv(om det inte handlar om att sitta i framsätet då, haha, men jag sitter oftast bak) xD

//Caroline

[Jag är jag]
0

Jo å ja sitter allti bakåm pasagerarstolen å ingen annanstanns

Bamse 08
0

Japp.

Runt matbordet och i bilen.

Tycker det blir lättast så istället för att surra runt och undra vart man ska sitta Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

[Jag är jag]
0

Ja vi ha de vid matbordet åxå

medde
0

Det är bara jag och fliza, men vi har våra fasta platser, och det blir lite "fel" känns det som när vi  har gäster och dom tar "våra"plaser..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Fruktiz]
0

Vi har inga speciella platser i bilen, eftersom vi inte har en egen bil nu. Runt matbordet har vi nästan bestämda platser, men det känns inte konstigt om man ändrar på dem ändå.

ara11
0

Vi har ebstämda platser i bilen eller inte mamma och pappa för båda dom kan köra. Runt matbordet brukar vi ha samma platser nästan hela tiden.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[TheoA]
0

Sitter alltid bakom passagerarsätet bak, men ibland fram också.

Vid matbordet har vi också bestämda platser.. Egentligen så har vi aldrig bestämt platserna, bara tagit den man tycker om, så har det blivit den hela tiden.

KaninPiggelin
0

Egentligen har vi inte bestämda platser vid matbordet, men alla sätter sig ändå alltid på "sin plats" så det har liksom blivit så :P Dock måste mamma sitta på sin plats hela tiden…

I bilen har vi inte bestämda platser :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ks.gerbil
0

både i bil och matbord :D vi brukar också sitta på samma platser i soffan men där är det inte bestämda

Gerbil-hemsidan hittar du R

Dipsie'n'Poo
0

Runt matbord är det liksom självklart att man sätter sig på ''sin'' plats, egentligen har vi inte bestämda platser. Men det har liksom blivit så. :P

I bilen är det väl sådär. Sitter oftast fram men annars bakom passagerarsätet…

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[lejdyga]
0

Ja runt matbordet

Jossangizmo
0

Nej vi har inga speciella platser, inte hos mamma iaf, för då sitter vi orftast vid tv:n eller på sitt rum haha (a)
Men hos pappa har vi "bestämda" platser vid matbordet ^^

karro1999
0

vi har bestämda platser runt matbordet.i bilen alla förutom mamma och pappa för dem kan köra båda två.jag sitter på platsen bakom platsen bakom passagerarsätet.

karro1999
0

jag sitter ibland fram

[Akkurat]
1

Vi har inte heller liksom BESTÄMT vilka platser vi ska ha runt matbordet men vi sitter ändå alltid på samma platser och blir jättekonstigt om vi har gäster tex. och nån sätter sig på "våra" platser haha^^

1_amanda_1
0

Vi har bestämmda platser runt matbordet, men inte i bilen ;)

[MiniPim]
0

Nej, inte så att någon bestämt hur eller var vi ska sitta men alla har hittat ''sina'' platser  ändå. XD

Tokyo
0

Nepp, vi sätter oss var vi vill. Dock finns det ju en plats vid matbordet jag föredrar, så om någon tar den känns det.. fel.

[SelmaP]
0

Nej, vi bara sätter oss på en stol/säte, inte så svårt :D

Amandapanda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha försökte rita men blev såklart skitfult xD Platserna mellan mamma och pappa beror ju på vem som kör och om jag åker utan min brorsa så sitter jag såklart i framsätet (cooling you know)