Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 1682 ggr
ara11
0

Vem är du i klassen?

Jag undrar vem är du i klassen? Alltså typ klassen drottning,sportnörd,fjortis eller pluggis? Eller vad som helst? Jag är nog klassens pluggis och lite klassens clown,fast inte inte en som skriker ut ord över hela klassrummet och folk garvar utan lite mer fjantig.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

karro1999
0

jag och mina kompisar har lite dålig humor så vi kan skratta åt konstig saker på lektionen.

ara11
0

#1 haha ok men har ni någon speciell roll i klassen?

karro1999
0

inte precis men vi lan lnappt sluta skratta ibland

ara11
0

#3 haha det kan hända mig och mina bästisar ibland.

Tokyo
0

Jag är inte direkt den populäraste tjejen i skolan, men jag brukar va med dom mer populära på rasterna osv.. :)

Jag är absolut ingen pluggis, ingen "sportnörd" heller..

Jag har sjuk humor och är lite fjantig av mig jag med. (Då menar jag inte att jag typ leker med dockor, utan att jag gör miner osv, så folk skrattar). :D:D:

ara11
0

#5 ok, Asså jag leker inte heller med dockor och sånt men jag gör miner och prata annorlunda och sånt.

[SporeDiatrymisss]
0

jag är konstnären, den levande ordboken, den levande uppslagsboken och den levande datorn som saknar sinne för matte :-)

Caroline.H
0

Knäppskallen, haha… Gör och säger en massa konstiga saker hela tiden men det är den jag är, i min klass är egentligen alla lite knäppa C:

//Caroline

Ratzo
2

Jag är den tysta.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Jesperlinden97
0

Klassens sångfågel, utan tvekan. 
Det går inte en dag utan att någon klagar på mig!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Jossangizmo
0

Tjejen som alla killar är rädd för aka den nya tjejen ^^

Gerbilles
0

Jag är den glada tjejen som ritar djur på varje papper/block :D

ara11
0

Nästan alla här olika roller i klassen :D

Bamse 08
0

Är typ den ordningsamma, vet t.ex. var allting är i klassrummet och om en lärare lägger ifrån sig något brukar jag oftast veta vart. Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

ara11
0

#14 ok, sån kan jag också vara fast brukar inte veta vart läraren har sona saker men alltid var jag har allt och städat har jag alltid.

[MiniPim]
2

Den som skrattar ihjäl sig exakt hela tiden!

Sitter och skrattar åt att ett sudd stutsar på golvet, och får verkligen skrattattack när min kompis säger att det luktar åksjuka i klassrummet…. Tyst

Lellson
0

Jag är den som skrattar åt allt och alltid kollar på jedwardbilder^^ Jag kan inte vara seriös på lektionerna, huttar alltid något att skratta åt:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[Juliaammouri]
0

Clown såklart Glad.

maay
0

Är nog lite pluggis och har dålig humor (haha). När jag är själv med kompisar är jag clooown ;)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

lillamarsvinet
0

är den snälla,som är populär och lite fjortis haha:) och så är jag craaazyyy hahahaOskyldig

♥kram Linnea♥

[Jag är jag]
1

Ja är orningsman å ser till att allaär samms

Randen
0

Jag är typ lite pluggis och lite clown, jag är skit allvarlig på lektionerna men på typ rasterna kan jag flippa ut totalt :P jag hänger nästan mer med tjejerna för killarna i vår klass är typ sport nördar och sånt det är jag och typ 5 killar till som alltid är tillsammans.

nadilda
2

Jag är nog den som:

Är kompis med alla

Den totala bokmalen

Den som alltid räcker upp handen på lektionerna

Den lata plugghästen ;)

Godisgrisen

Sölgrisen

Den galne

Skrattande

Gullan_J
0

Jag är inte riktigt klassens clown, men jag pratar väldigt mycket och folk skrattar. Men jag brukar ofta få gå ut i korridoren och jobba för jag pratar. Jag och mina kompisar får skrattattacker och kan sitta och asgarva åt ingenting jättelänge. Bland annat när våran lärare har genomgång är de en tavla som är väldigt ful som jag alltid måste skratta åt. Jag är lixom populär och är med dom coola. :)

-Bättre ökänd än okänd

ks.gerbil
0

jag vet inte..

Gerbil-hemsidan hittar du R

ara11
0

Det är många som är klassens clown och skrattar mycket =)

Vasilisa the beautiful•
1

Mobbare xD

ara11
0

#27 är du klassens mobbare? :O

fliza
0

Klassens mobb offer 21# bra där!!!! :)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ara11
0

#29 stakars dig! :)

KaninPiggelin
0

Haha vet inte.. :P

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SelmaP]
0

Jag är nog lite av allt faktiskt. Ganska smart och räcker upp handen, aktiv, men samtidigt lite stökig och lat, både populär och sportig, snäll och taskig, clown och tråkig humor, ja.. som sagt, lite av varje! xDD<3

ks.gerbil
0

jag är väl också ett slags mobboffer för vissa men ja..

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Akkurat]
0

Jag är nog klassens "roliga" som får alla att skratta och så, jag är väldigt stark i liksom känslor osv och jag är alltid mig själv, alltså skämtar och flamsar i klassen.

Sen är jag nog tyvärr en av de populära på skolan, önskar att det inte var "grupper" populära, normala, och "töntar" men jag tillhör nog de populära, för jag har många efter mig som vill prata med mig och killar som håller på xD

[lillakaninen]
0

Känner mig lite som "mobb-offer" bland vissa, men annars är jag nog den smarta och kanske den där som typ alltid nämner något som har med hästar att göra XD

[lejdyga]
0

Jag ä klassens clown XD och historie nörd ( själv är jag dock inte en pluggis ) jump

Dipsie'n'Poo
0

Jag är bland dem ''populära'', som killarna vill hänga med osv. :P Men jag har väldans dålig humor, väldigt trög och är vän med nästan alla! :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta