Äntligen 1:a! :D
2a
har fastnat på intt drömde(sjunger)
ks vi skulle ha gjort det nästa vecka men några i klassen skulle cykla å vi fick vänta i en halvtimme på dem för en fick punka
Åhh vad skönt att det är höstlov, är så otroligt skoltrött nu så det finns inte…
//Caroline
Min skola är sååååå failad. Våran skola hade lovat en skräckfilm som skulle visas i skolans aula. Och så visar dom Snow white and the huntsman. Vilken skräckis! Eller inte.. Niorna pratade under hela filmen, och mitt i filmen så stoppade en lärare filmen och sa att vi inte får se film nästa år, och dom som vill se får stanna kvar och se färdigt. ALLA gick hem. Och alla är glada att vi slipper detta nästa år, halleluja!
-Rasmus 🌈
Kan nån säga mig vad den där tråden heter som man säger nåt om en person ? (o= ( En lek )

Är det inte någon inne ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Okej ! (= . Lägger upp en låt för jag har så tråkigt :
Inget just nu väntar tills middagen är klar
blir galen på min kompis som sitter här skrattar :p
#18 haha :D du verkar allafall ha en glad och rolig kompis
Haha ja ;) 
#20 haha
Föresten har ni några serie tips ? tex som twilight ?
Ska någon mer se Solsidan nu? :D
Vet inte viken kanal ? :D
#23 Jag har gjort det :D
Det var kul, men inte lika kul som Williams Lista var. :D
#23 jag såg fast var inte lika bra som det brukar. fast bra var det!
jag måste gå och äta frukost !
och nu är jag klar 
AHH ONE DIRECTION KOMMER PÅ KONSERT TILL SVERIGE 8 MAJ!!! AHHH <3333333333
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#29 ska du gå på deras konsär ? en sån biljett kostar väl bara 800 ?
#30 sak försöka få tag på en biljett :D:D Har inte en aning om vad den kostar, haha XP
tradera borde väl ha några såna biljetter ? men dom kanske är slut sålda för länge sen )= .
Nåå…. måste gå nu …. byebye !
#32 börjar säljas på fredag =)
De kostar 350-750 kr… :S:S Åhh hur ska jag få tag på pengar… :S:S
#34 O.M.G ! VAAARTTT ?? :OOOOOO
Åhhh fick precis mina omdömen, ligger på miiiinst ett B i musik, ett A i fysik och ett starkt C i matte :D Måste jobba ännu hårdare nu så att jag får iaf ett B i matte och så ett A i musik(tror jag klarar musiken, haha), känner mig rätt så nöjd med det jag fått veta yeey :'D
//Caroline
Jag och min kompis fuskar på monopol ( men han gör mest säger vi hehe ) 
#37 jag fick ett E i musik :@@@@@@@@@@ efter allt vi gjort liksom… men han skrev att han måste höra föjtgrejerna innan han kan sätta det riktiga betyget. -.- så jag vet inte…
igår köpte jag :
börjes Hjälm huva ( häst saker )
börjes Flecehanske ( rid hanskar )
termo ridstövlar ( kan va skönt och ha till vinter ;) )
kanske ska bästella någon borste jag vet inte …
.
ska ni som rider ochså köpa tex ridvantar nu till höst och vinter ? ( 0 : eller har ni redan allt ? .
#41 viken är din favorit häst sports affär ? :)
I da skulle vi på båtmuseum å de va stängt för de bygger om. så de blidde inga båtar å titta på
#45 gud så roligt att vara modeller för en dag! *avis*
Klart vi vill se bilder
Imorgon ska man äntligen få komma tidigt till stallet innan ridlektionen! 2 timmar innan om man ska vara exakt… 
Hälsningar Lurvas11
Godnat nu är jag så trött att jag går och och lägger med hejdå!
#50 god natt ska också lägga mig snart! :)
#39 Meh va taskigt :(
//Caroline
Har precis lagat potatis och korv. Korven blev aningen bränd, annars smakade den bra. Värre var det med potatisen. När den nästan var klar ringde telefonen, så då gick jag och pratade telefon.
Det slutade med en överkokt potatis och en halvbränd korv. Men det smakade bra ändå 
Hälsningar Lurvas11
#53 haha tur att det vart gott allafall Typiskt nu har halva lovet gått :( men idag tog jag beslutet (haha låter väldigt allvarligt) att börja skolan på nytt. Inte vara den längre som aldrig räcker upp handen och ger upp inom 1 sekund. Nu ska Inte min lärare tjata längre om allt extra stöd jag behöver… Nu ska jag bli självständig och räcka upp handen! Får se Hur det går tänker ofta det här men blir aldrig gjort… men nu ska jag kämpa så mycket som jag kan och satsa på högra betyg!
ska städaidag
Tycker att du är modig, ara11. Att du vågar byta insällning och börja på nytt. Det är många som säkert kan allt, men som aldrigt vågat räcka upp handen och därför inte klarat vissa ämnen i skolan, även om dom säkert kunnat.
Du har en bra inställning fortsätt med det! 
Hälsningar Lurvas11
#56 Tack =) Va glad jag blir :-)
#54 Samma här, jag ska försöka räcka upp handen mer, för min mentor tjatar om det på exakt VARJE utvecklingssamtal. Hon säger åt mig att ta för mig och att det är okej att göra fel osv.. Jag ska försöka iallafall nu.
Förresten, är det någon annan som känner sig typ utanför? Det brukade vara många som ringde och frågade om vi kunde göra något på lov, helger osv förut, men nu är det nästan alltid jag som ringer. En av mina bästa vänner har börjat vara med en annan tjej i klassen nu, så varje gång jag ringer säger hon ungefär; "Nej, det går inte idag… jag ska vara med ******* (<- tjejens namn). Men vi ses i skolan."
Det känns som om det är nåt fel på mig.. ändå har jag alltid kompisar att vara med på rasterna i skolan, det är bara det att ingen ringer/smsar mig så ofta när vi är lediga och frågar om vi kan göra något.
Jag ska ringa till kompisen som brukar vara med en annan tjej imorgon och fråga om vi kan göra nåt, så ska vi se hur hon förklarar bort sig då. :(
#58 ok samma här hon tjatar hela tiden Jag känner mig aldrig utanför
#58 #59 Samma här. Varje lov är jag helt forever alone INGEN från klassen ringer eller något, dom skulle knappast märka om jag dog…
#60 säg inte så det skulle ju dom visste de! (inte för att jag känner dig men tänk positivt istället)
#61 Okej det ksk dom dkulle men ddet märks inte! Inte änns efter skolan gör vi ngt ://
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sitter och försöka lära mig denna på piano:
Hälsningar Lurvas11
Ohh ! Då har du alltså ett piano :O AVIS !
#60 Jag mår typ dåligt för det.. vissa fattar verkligen inte hur det känns att inte ha någon att vara med…
Ibland önskar jag att Vi flyttade till ngt annat ställe tex Bromma ist för där jag bor nu bara för att få nya vänner och börja om på nytt typ men sen så förstår jag ju att det inte går… och att jag faktist har vänner fast bara i skolan…
#64 Nja, inte piano, keyboard. Men det är typ samma sak bara att på en keyboard kan du spela fler instrument än bara piano 
Hälsningar Lurvas11
#67 Har oxå en keyboard! :D
Spelar du piano på den också?
Hälsningar Lurvas11
#69 Aaa! Jag kan spela happy birthday, björnen sover, blinka lilla stjärna och halva jingle bells :D
Det var inte dåligt :)
Hälsningar Lurvas11
#67 Jag har också keyboard, jag spelade piano i skolan när jag var yngre, nu minns jag typ ingenting. Kan spela typ blinka lilla stjärna och inget mer. Jag kan bara några få ackord..
#63 Åhh den lär jag mig också just nu, haha :D Den är riktigt rolig och inte så svar heller C:
//Caroline
ÅÅH JAG HAR FÅTT 1D BILJEEEETT !!! ♥♥♥
#76 Va Kul =D #75 Varför var du påväg att dö igår?
#78 Krya på dig
#73 Kul! Har du kommit långt?
Jag tycker att han spelar så fort , alltså inte själva noterna, snarare att hitta tangenterna :) Så nu i början så jag håller på att skriva av alla noter i ett word-dokument. Det blir ju också lättre att spela då
(jag började spela på den i går)
#74 Ja, det är sant.
Hälsningar Lurvas11
Åhhhhhhhh gick upp kl 6 imorse och åkte ner på stan med min kompis till 7, köade till 9 men fick en biljett till 1D, är så galet glaaaaaaaaaaaaad <333
#80 Nej inte speciellt, haha, försöker sätta mig ner och fortsätta ibland med det är alltid något som stör :3
//Caroline
#81 Hihi, ja, det är lätt hänt :)
Hälsningar Lurvas11
#81 OMG kommer bli sååå gryymmt!!! <333
#58 vad tråkigt :( Jag känner mig också ensam ibland även fast jag har massa kompisar som ringder och messar. Känner mig hemsk som känner så ibland men jag ösnkar att jag inte hade så många vänner för jag har alltid svårt att "hinna'" med mina vänner, är typ upptagen varje dag och jag vill inte göra folk besvikna för att jag aldrig kan..
ska börja på piano nästa år om det finns plats. jag har en keyboardoch jag kan spela björnen sover,blinka lill stjärna, lille katt,bjällerklang, lite pippi långstrump. lite valpen min och lite bad romance.
ska öva på nordamerika nu.
#85 Vad kul! :)
Hälsningar Lurvas11
Åh, på måndagen på höstlovet bestämde jag och ett Jedhead(Jedward fan) nära mig att vi skulle träffas och på torsdagen möttes vi på stan och gick på bio, fikade och åt lunch och pratade en hel del Jedward :) Det var helt underbart<3
Nu är jag på läxhjälp till halv 5, sen ska jag gå hem i kylan och göra klart alla läxor :/ Vad gör alla?:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag har precis kommit hem från skolan *pust*
Vilken skön dag gick bara till kl 12:00 för det var självstudiedag men hade inte läxor :D Så skönt!
Idag åker studioblixtar, stativ och allt upp hos oss, för jag ska göra en fotografering! Vi ska fota bilder till min portfolio. Dessa bilder får jag använda och lägga upp, så kan lägga upp en bild ikväll/imorgon om någon vill se! :)
#91 Jag vill se :)
Nu är första delen klar (ute) så nu håller bilderna på att föras in i datorn och redigeras.
Jag är inte super nöjd med den här fotograferingen men..
hahaha när jag skulle springa över en äng så snubblade jag så jeansen vart helt blöta på ena knät, hahaha xD så alla bilder efter har en fläck på knät…men de skulle redigera bort den så det var lugnt, haha!
*dubbelpost*
#95 Va fin bild :) Hatar betygen!!! Jag har alla på c utom en som ligger på E i hemkunskap och bara för det så ligger jag på D :( Bara en liten grej kan förstöra hela betyget!! :( :(
#97 Neejj det har dom inteeh ? Kollade på ett tweet och det stog att det bara var 'rumours'
#100 Är det sant :O Men det har ju varit massor efter det är bråket att Justin gjorde slut.
#99 Tack men min bästis fick B nästan A i engelskan och ligger jätte lågt i alla ämnen nästan skillnad vad andra gör.
Sitter och skriver anteckningar inför ett NO-prov imorgon…Tror jag har hälften klart och är på ca 5 A4 just nu C: Läraren varnade oss för att "inte skriva för mycket" eftersom att då kommer vi typ få spendera hela provtiden med att sitta och leta i våra anteckningar, men jag är så rädd för att missa något… Försöker organisera mina anteckningar så mycket jag kan istället, haha :D
//Caroline
Idag fyller jag år :D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#105 Grattis :D