Arga tråden!
I bland kan det vara skönt och bra att få fräsa ut det man har inom sig, det kan ha varit något som hänt under dagen. Eller att man bara känner sig lite sur och vill lätta "lite på locket" i den här tråden kan ni alla få vara lite sura….
Men glöm inte att ett gott skratt förlänger livet sägs det
Tänk på att sajten regler gäller även i denna tråd
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Grrrrrrrr.Nu är ja arj men vet inte på vad å måste komma på nått
#1 Haha aa det kan man vara ibland, Kanske hormoner ;) Nej skämta bara
#1 Men nu skrattar jag ju en massa.. Det var en toppen start på tråden. Jag blev glad.
Jag är arg för att jag har ont i huvudet, för att mitt knär aldrig blir bra utan fortsätter krångla,jag är arg för att jag inte kan fortsätta på gymnastik, och på alla idioter runt omkring mig! Sedan gör ju inte hormonerna det hela bättre!!! 
Och så är jag arg på alla dumma ologiska läxor och självklart är galet arg på mig själv också!!! Är alltid mest arg på mig själv!
// Nadja
#4 Men en sak snälla lova mig det, Var inte arg på dig själv. Bara på det runt dig. Men tänk alltid du är bra! För det är du!
#5 Tack för omtanken!
Har dock svårt att låta bli att vara arg på mig själv!
// Nadja
jag är sur för att jag sträckte mn rygg idag men den har inte blivit bättre.
Va inte arj på dej för du ha väl inte gjort nått
Jag är arg för att jag pluggade på fel sidor, så det gick pyton på kemi-äx förhöret. Och jag är arg på mig för jag är arg för det! Jag är arg för ett dummt fel jag gjorde på tyskaprovet och jag är arg för att jag har så ont överallt!
// Nadja
det är nog hormoner hoppas du slutar vara arg på dig själv
Jag är lite arg för det vart kaos på hemkunskapen. :(
#10 Är arg på mig själv för det mesta, men vi får hoppas att det hormoner inblandade ;)
// Nadja
#12 Ja dom kan ställa till ett elände
jag hade jobbigt med hormoner när jag gick i femman och sexan jag kunde plötsligt börja gråta utan anledning
jag gråter inte så mycket men jag kan bli fly förbannad på alla överallt helt plötsligt. Det är jobbigt när det händer i skolan då jag kan bli förbannad och inte styr över mig själv.
Men har väldigt mycket prestationsångest och det går inte att skyllapå hormoner, blir så galet arg på mig själv när jag presterar dåligt i skolan!
// Nadja
De går bättre nästa gångn
#17 Gick bra nu med men inte tillräckligt bra! 
// Nadja
SUR PÅ GUBBEN SOM VILLE SNO MIN GRANNES CYKEL!!!! 

HAN ÄR LÄSKIG (GUBBEN alltså, inte grannan!) VRÅÅÅL
Jag är sur på personen som snodde min cykel….
Sen är jag lite sådär allmänt arg på mig själv som kollade på hela Quarantine 2 filmen i skolan, uuuhhhh läskigaste filmen jag sett :c
//Caroline
Kemiprov + PMS + hemsk lärare = Failat prov och en lärare som hatar mig.
Jag är inte direkt arg, men jag är besviken på att filmen Cosmopolis inte visas i min stad, nu när jag fått två biobiljetter till just den filmen!
Ni vet när man har sovit på dagen, en liten powernap alltså..
När man är vaknar så blir iallafall jag arg på allt och alla.
Jag vaknade nyss och pappa sa; "har du inte gitarr till imorgon? du kanske ska ta och öva lite…" JAG BLEV SÅ ARG, utan anledning!
I mina öron lät det ungefär som om han sa; "NU TAR DU OCH TRÄNAR GITARR, DU ÄR SÅ #@%&#&% DÅLIG SÅ DU BEHÖVER VERKLIEN TRÄNA, DIN #/¤&"&("@.
Usch. :(
jag är sur på min kompis för att hon inte kan hålla på saker själv .idag frågade hon när föräldra mötet var för hon tappade bort lappenoch det visste inte jag.det är så himla jobbigt jag har sagt att hon får hålla reda på saker själv.men ändå ringer hon klockan 7.00 och frågar.är det matteläxa idag.
det blev litae långt men jagvar tvungen att få det ur mig
jag är också sur på henne för att hon alltid ska älta saker som hänt när jag var borta,hon måste också diskutera allt i en evighet.
Sen är jag småsur på att min "bästa vän" inte låter mig vara med andra.
Hon säger ju inte "du får inte vara med henne/honom!" men hon blir jätteledsen och tittar skeptiskt på mig så fort jag går med någon annan på rasten.
När jag vill sitta brevid någon annan på en lektion man ska vara i grupper, så blir hon sur och kan säga till exempel "men skulle inte vi sitta?" fast vi inte ens bestämt att vi skulle sitta på lektionen.
Dock går vi inte i samma klass, utan jag går i 5C och hon 5A, men ibland så går några från en klass till en annan klass, om ni fattar, så vi sitter i samma klassrum ibland.
Och när jag är med henne efter skolan eller på helgen så tjajar hon hela tiden om att vi är bästa vänner. Hon säger inte "vi är bästa vänner, eller hur?" hela tiden, men hon liksom påminner mig hela tiden. Hon försöker väl göra det lite "diskret"..
Hon kan typ gå och nynna "jag och ###### (mitt namn, hehe..) är bästa vänner.. nanana" osv.
Fast ibland frågar hon faktiskt om vi är bästa vänner, och jag säger såklart ja. Men sen efter några minuter frågar hon mig: "vem är du bästa vän med?" fast hon frågade om vi var bästa vänner och jag sa ja alldeles nyss.
JAG BLIR SÅ AAAARG. >:(
Dessutom, när jag är med andra brukar hon iggnorera mig och vara med några tjejer i hennes klass, för att göra mig avundsjuk.
Hon tittar då hela tiden åt mitt håll, för att vara säker på att jag ser henne och hennes andra kompisar.
Men grejen är att JAG BLIR INTE AVUNDSJUK. Hon ser bara ut att ha tråkigt, faktiskt.
Förut var vi varje dag i skolan, varje rast. Vi var jättelika då, men nu är vi helt olika. Inte utséendemässigt, utan humor, personlighet osv..
Jag har faktiskt tråkigt när jag är med henne.
Oj, nu blev det enormt långt, förlåt. Var tvungen att skriva av mig "lite".
27# Om du känner att du inte vill vara med henne, så var inte med henne, berätta vad du känner! Sen om hon ska försöka göra dig avundsjuk, behandla henne bara som luft. Har varit med i samma situationer! :/
Jag har typ varit arg hela dagen idag!
1. För att de nya kängorna skaver!
2. För att jag kom hem tidigt och vänta och vänta på att mina kusiner skulle komma, men dem kom aldrig!
3. För att jag ramla och fick ett sår som svider som in i ******** och jag gjorde ett stort hål i den nya byxan!
4. Att jag stavade ett ord fel på det förbannade engelska provet, (jag måste bara ha alla rätt, sån är jag…) Hoppas inte det påverkar betyget iaf :(
5. För att chokladbollarna precis tog slut!
6. För att datorn laggar som aldrig förr >:(
Men sen finns det ju massor av saker som jag blivit glad för. Fast jag tror nog inte det skulle passa att skriva här i Arga tråden :P
Medde, ta och gör en glad tråd! Vill inte somna helt arg :( :)!
Åh, jag har så ##### svårt för att ta ackordet F på gitarren, jag får ju ont, ju. D:
är helt galen, har börjat en ny tjej i min klass som e skiii*t jobbig:(
♥kram Linnea♥
Åhh att inga människor fattar att jag klarar mig själv jag är inte efterbliven:(
är sur för att minn mobil är trasig ock jag kommeer inte få någon ny,jag kommer ha min mammas gamla.
Jag har mensvärk. Jag hatar mens, för jag vågar inte vara med på idrotten i skolan eftersom jag är den enda (som jag vet) som har fått det.
#36 det är jobbigt
Jag är arg på min skola!!!!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag är så arg för att jag alltid kommer på att jag har läxor kvällen innan dom ska vara gjorda och sen går jag runt och deppar för det hela kvällen :( Typ som nu, jag har tyska verb till imorgon och jag kan typ tre av 10 :(
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#38 varför?
Jag är arg för att det är en kille i nian som tjatar på mig att han kan komma hem till mig och "vi kan se på film isf om du inte vill göra nåt annat……" -.-
Äckel, usch idiot…
I dag är även jag sur.. Nu blir det sjukhuset snart, det fungerar inte att ha enbart ett ben att gå på.. Håll en tumme för mig under dagen att den inte är så farligt utan bara en riktigt smäll som satt benet ur funktion några dagar.
Aj, jag håller tummarna för dig medde! Det ska nog gå bra :))
jag håller tummarna hopppas det går bra fortfarande ont i ryggen
HÅLLER TUMMEN MEDDE!!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag håller tummarna för dig också, medde!
Håller tummarna för dig medde! Hoppas att allt går bra.
Tack allla ni goa rara io tråden. Blev både rörd och glad av era kommentarer.
Nåja nu har jag varit hos läkaren. Inget brutet men mjukdelarna har fått sig en riktigt törn. Vilket kan ta en liten tid för det hela att sluta smärta. Men jag har fått medicin för inflamation osv.. Så det ska nog bli bra snart..
#48 Va skönt att höra att inget var brutet. Hoppas du blir bra så snart som möjligt =D
hoppas det blir bättre snart
Arj i da å lessen då mamma bor på sjukhuset nu å ha ont i magen
52 Hon rär väl inte för att honn ha ont i magen å hon har inte förstört sitt liv
54 Jaha å du ska inte förstöra ditt liv heller
jag är sur på min kompis för hon var tvungen att diskutera allt när vi var sargvakter.jag är också småsur på henne för att hon ville gå på mcdonalds själv och var lite tjurig för att jag följde med
57# Varför blev du tjurig för att ni gick till Mc donalds? :)
*BRÖÖÖL* på alla dumma virus och bakterier, på mina dummaste klasskamrater, sur på Sacha som gallskriker ibland (ehm, ofta) som gav mig en skur gallskrik när jag kom hem efter att ha sovigt över hos en vän, sur på alla jäkla mygg och knott som fortfarande är klarvakna i högsta grad och sur på skogsmyrorna som vaktar blåbären från att plockas. Bröl.
#59vad tror du.#58 hon var trött
Arg i dag då jag ramla på gatan och byxan gick sönder och jag blödde på knät.
Vinter är skoj
jag är arg på att det här dan den sämsta dagen i hela 6:an och kanske tyllomed 5:an. För hade vi hemkunskap och det gick jätte dåligt (som vanligt) sen på no så gick det super dåligt för vi skulle göra 4 grejer för att få lampan att funka killen som jag jobba gjorde 1:an och jag fick inte hjälpa honom sen när han är klar så säger han till läraren att bara han gjorde den sen måste jag Göra 2:an själv fast jag inte fattat och hon anteckna allt så jag kommer väl typ få E i no :/
Jag är hemskt iretterad för att jag har två läxor tills imorgon och båda tar typ 3 h styck :( Sen så är jag iretterad på en "ny" tjej i vår klass som ska hålla på på fotbollen ja såhär gick det till ;)
Jag har bollen och driver den bra framåt. Hon är i samma lag som mig just nu (match). Jag är topp och hon back men hon ska ändå hålla på och skrika på mig att passa henne fast jag ligger i toppläge nära mål. jag dribblar förbi en tjej och stannar bollen och tänker skjuta.
Då kommer hon helt plötsligt och tar bollen ifrån mig! Jag skulle precis skjuta och hon såg det! Hon springer sen tilbaka mot oss och eftersom hon inte har så bra kondis så blir hon trött snart.
Då blir jag lite sur eftersom hon tog den när hon såg att jag var nära att göra mål. Springer då snabbt ikapp henne tar bollen som hon sparkar långt framför sig och vänder. Hon springer genast fram och ska hålla på och möcka genom att försöka ta bollen men fy tusan heller! Springer med stora steg ifrån henne och gör en helikopter sen så flyger bollen i mål tack vare mig.
Efter träningen så blir hon helt sur på mig! Säger att jag förstörde för henne men då säger jag att det var hon som tog den först och det gjorde mig sur. Sen så puttar hon mig så jag har nu tre blåmärken på höften.
Het i humöret som jag är så flyger jag upp och skriker "VA *** HÅLLER DU PÅ MED!? Hon svansar iväg som en rädd hund och jag får tack vare henne leda cykeln hem då det gör så ont i höften.
Jossangizmo, Medarbetare, redigerar: Tänk på nästa gång att svordomar inte är tillåtet :)
Klart att laxen ska ha en jolle
Jag är arg för att alla förutom jag får ha en hund!
I can't drown my demons, they know how to swim.
#65 vet hur det käns! Men nu har jag en liten krohmforländer valp :D
#66 Jaha, det där kändes ju bättre -.-
#67 Va? Jag längtade som tusan efter en hund och försöker bara säga att man kan få en hund trots att det verkar omöjligt o_0 Förlåt om du tog illa upp! 
#68 Men om du nu har längtat så efter en hund och vet hur det känns så borde du förstå hur ledsen och avundsjuk man blir när någon annan säger att den har en hund, när man precis har skrivit att alla förutom en själv får ha hund.
Är arg för att jag har fått migrän!
// Nadja
Jag är arg på mig själv eftersom jag hela tiden tänker att jag är så ful, och ibland vill jag inte ens se mig själv i spegeln. Allt pga pormaskar och "ungdomsfinnar"..
Jag är arg för skolan går kaos i no och engelska. Igår vart ju jag och min kille som jag jobbar med typ arga på varandra för han säger att jag inte gör något fast jag nästan gjorde allt eller inte riktigt en del. Sen idag så på no så skulle vi fortsätta och då frågar min lärare ut mig om allt för hon vill se om jag når kuskapskraven och det gick jätte dåligt sen så fortsätter jag nästan själv på lampan och sen påstår han att han gjort allt själv fast jag har gjort typ 60% och han 40:/. Sen på engelskan fattar jag nästan aldrig :(
#72 Du ska inte vara arg på dig själv, du kan inte hjälpa att du har finnar eller pormaskar. Jag har ju själv hela ansiktet fullt men är inte arg på mig själv för det. Jag vet att det kan vara svårt att acceptera i början men dem kommer försvinna när man blir äldre :)
Är så fruktansvärt förbannad på en gubbj*veln som har hand om skolskjusen. Han anser att vi först ska sitta på en buss som tar 1 timme på en så otroligt dålig väg (omväg) så att det inte finns värre vägar i norra europa. Efter det så ska vi gå efter en 80-väg (vägen vi bor efter) 3 km!!!!!, men alla som kör på den verkar vara blinda. Dels så verkar de inte se att vi går där. Och dels så verkar de inte förstå hastighetsbegränsningen. Detta är en väg mellan motorvägen och en större ort. Så det är mycket trafik.
Tänk dig detta på vintern. Mörkt, halt, snö. Ja, förjävligt är det då. Varför kan inte vi få taxi varje dag precis som förut.
Idag när jag kom hem var jag helt dyblöt.
Jag kan tillägga att med bil, eller buss den rätta vägen tar det 10 minuter. Och åker jag buss så har vi en hållplats precis vid infartsvägen, så jag behöver bara gå 700 m grusväg. Mamma och pappa har bråkat sjukt mycket med denna gubbe. Han verkar vara helt efterbliven.
Det blidde stryk i hockyn å ja är arj
#76 Men jag är glad för hockey, Då Hv bara vinner och vinner. Så det är nog bäst jag lämnar tråden
Då jag blir glad av hockeyn och Hv vinster..
jag är sur för jag haront i magen
Jag är arg för igår sa min lärare att vi skulle slua kl 15:00 än när vi var tillbaka men idag så släpper hon hela?klassen kl 14:00 medans jag och min bästis inte ens fått komma till till skolan för vi sitter på bussen från gullmarsplan. Så får sluta en halvtimme senare bara för det så himla dålig stil :( :(
Är sur på min no lärare, jag har prov i atomfysik på fredag och jag kan inget. Förstår inget, hon är så sjukt dålig på att förklara och se till att alla fattar. Kommer verkligen inte klara detta provet. Har redan underkänt i 3 av hennes ämnen och vill inte ha ett fjärde.
Jag är arg för att mina råttor sliter bort tapet från väggen.
jag är arg på min näa för den gör ont
Jag är ***** arg på en kille i min klass. Han är så ***** elak. Idag i omklädningsrummet så började han slå/piska mig med sin handduk (jag vet han är knäpp). Han slutade inte utan fortsatte och skrattade. Jag är för snäll och tål mycket innan jag blir arg, men nu var det nog. Han stör på lektionerna, slår och puttar tjejerna och är elak/dum/idiotisk. Så jag tog gympaskon och slog honom på armen och skrek att han ska lägga av. Snacka om att han blev förvånad. 1-0 till mig. C: Happines! :D
-Rasmus 🌈
#83 Har tjejer och killar samma omklädningrum i din skola?
#84 Salllad är en kille
Jag är arg på min lärare för hon säger att man får välja om man vill ha lätta eller svåra do/does läxa på engelskan och jag säger att jag vill ha lätta för har svårt,med engelska och får jag svåra och så säger jag lätta men hon bara nej du ska ha den här :( Och nu sitter här med en sk*t svår läxa och fattar noll!! :(
#84 hahaha, nej. Usshh. :D
-Rasmus 🌈
Ja vart arg i går på hockyn för mitt lag fick stryk
just nu är jag sur på min kompis för när vi skulle prata på msn skulle hon städa men hon är bra lessen och tycker synd om sig själv för att hon ska städa
Jag är arg,sur och besviken på mig jag fick f*n bara E c E på 3 betygs grejer på no provet, jätte många fick alla a medan jag fick E Aa jag är besviken på mig själv!!! :( :( Vart också förbannad över att vi har jätte kort musik och jag måste på någon ryggkontroll då och min grupp har massor att göra!!
Jag är på så dåligt humör, även fast det är höstlov :C En asjobbig tjej har börjat i klassen (Eller, hon gjorde det efter sommaren) och typ alla vände sig mot mig känns det som. Det är inga stora grejer, men jag bara är så arg och lättretlig just nu >:( Och så känner jag mig mer utanför än någonsin i klassen :c
Är så arg så vet inte vad!! Den som f*n kan såra min kille ( är inte ihop men känns som det för vi är så bra kompisar Och skrattar och skriker hela tiden) Är helt störd! Jag fattar inte vad han gjort dej vi**** (namnet) Är du helt störd? Du han en ängel, Skillnad mot dej som är en Id*iot . Han skolkade idag pågrund av dig! Han försänker verkligen inte en människa som du att du f*n skolka och sedan säga att han sa skolan var slut!! Börja andvända hjärnan och läs på schemat! Han är hemma och är ledsen och sårad, Hur tror han känner sig på grund av dig!! Och jag som älskar honom mår också dåligt av det!! Du jag förlåter dig aldrig, Kanske nån gång med det dröjer!! Fattar du att alla hatar dig han har aldrig gjort något mot dig men ändå ska bete dig som en större id*ot och va taskig mot honom. Han fick en utskällning av din mamma fast han inte gjort något! Är så jä*la besviken på dig att du kan göra något mot en sådan undebara kille som han!! Förlåt för mycket svordomar, Men måste verkligen ta ut min ilska för jag älskar verkligen honom och när en kille har så dum mot min lilla söta kille så blir så ilsken på honom!
Är så sjukt sur på killen som strödde salt i min mat på hkn och mattanterna som inte hade någon pasta till oss vegetarianer så vi fick vänta en kvart innan dom hann fixa potatis och när det var klart hade ju typ alla hunnit gå
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
ärsur på mamma för att jg måste gå ut med soprórna nu men jg orkar inte
Ja är arg för mamma får inte komma hem denna helj heller
#96 :( <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Är arg på mej själv för att jag är så ful!
#99 Nejnejnej, så ska du inte säga! Alla är fina. :D
#100 Nej inte jag! Jag är en ful idiot som inte borde leva
Jag är arg för att jag inte kan prata engelska men jag FÖRSTÅR och kan SKRIVA engelska….
Jag är arg för att jag vill träffa Jedward men vågar inte när jag inte kan prata med dom
Jag är arg för att Jedward skulle hata mej om vi träffades
Jag är arg för att jag bara har 4 kompisar och det känns inte som om nån skulle bry sig om jag försvann/dog
Jag är arg för att alla som jag kan lita på lämnar mig
Jag är arg för att min bästa kompis har blivit vän med min andra kompis
Jag är arg för att jag känner mej hatad
Jag är arg för att jag inte kan sjunga längre
Jag är arg för att jag inte kan måla
Jag är arg för att jag aldrig är bra på nåt
Hyvens!! Du skirver du inte kan prata engelska
. Men herrgud!! Du har på din profil du är 11 år. Är man 11 och förstår språket så tycker jag det är bra. Talet kommer det också Eftersom du förstår det. så har jag ingen tvekan om att du inte kommer kunna att tala engelska en dag.
Jedward! Skulle hata dig om ni träffades.. Nej det kan du inte säga. Dom är två makalöst trevliga killar och inte dömer dom folk efter ett utséende. Detta är killarna både för mogna och vettiga för at göra. Det man jag faktikst rent ut sagt lova dig. Glöm inte du är hjärtligt välkommen in och hälsa på och skriva lite på jedward iFokus.
Att ha många kompisr är inte alltid det viktigaste livet., Man kan bara ha en vän och vara lycklig med det, Det är tilliten som är viktig inte hur många man har, Antlat gör ingen glad.
Sjunga lägre.. Jag kan inte ens ta en ton..Totlat värdelös
Måla! Kan inte ens måla en streckgubbe,,, Så dålig är jag på att måla och teckna..Men det finns andra saker jag är riktigt bra på!
Vi alla har bra kvalitéer och även saker vi mindra bra på. Men för den delen är vi inte dåliga. Utan mindre bra på bara..
Redigerat// Då inlägget oven mitt som jag svarar på är redigerat så blir mitt svar väldigt konstigt att läsa, eftersom mina svar till inlägget är ändrat/ mvh medde
Nää jag kommer aldrig lära mig prata engelska för jag har slutat försöka lära mig prata :P
Jo de skulle de för de är människor ochså.. Tror inte de älskar sina fans hela tiden som de säger.
Jag bryr mig inte om hur många kompisar jag har.. Bara de är snälla och tål att man retas med de XD Och att de går att lita på.
Men jag har slutat försöka lära mig måla.. Det går inte och jag blir bara arg och ledsen när det inte går.. Målar ibland, men försöker inte längre lära mig.. Äch vet inte hur jag ska förklara.
Och jag vill bli författare men historierna suger.. Skrivit en om John o Edward för hand och en hade jag en blogg om men båda sög..
Men jag är inte bra på nåt! Jag vet BARA 3 saker jag är bra på.. Och jag vet inte riktigt om de räknas som nåt att vara stolt över..
1. Springa
2. Rida
3. Skjuta med luftgevär..
#103 Men jag "vill" inte längre gå in på Jedward ifokus… Känner mig inte välkommen där och jag är ändå för liten för att vara Jedhead..
#105 Ingen som kan tvinga dig att vara där. Men måste fråga vad som gör att du inte känner dig välkommen där? Jag är värd på den sajten,.Och ingen är för liten att vara ett jedhead. Vi har yngre medlem än du innne på sajten.Tror den yngsta är 7 år. Alla är välkomna in dit. Jag har kikat på det du skrivit på sajten. Vilket inte var så mycket, men ingen har varit så att du inte skulle kunna känna dig ovälkommen där. Medarbetarena är mycket trevliga och duktiga.
Men du gör som du känner. Välkommen är du.
Mvh
#106 Känns hemskt att säga det men den skyldige är: EDWARD GRIMES som fått mej att tycka att jag är för liten..
#102 Nä nu är det dags att höja självförtroendet! ;) Du jag vill bara säga en sak är " Ingen på jorden är perfekt ". Det där med att du inte kan prata engelska, Du är 11 år jag kan inte heller det och jag är 12 år. Du kommer lära dig och det finns saker som du kanske är bättre på i skolan. Du ingen är ful alla är vackra på sitt sätt. Du har något som inte andra har. Det gäller att hitta en kompis som är perfekt för just dig. Efter att gått i 3 olika klasser så inser jag att det är svårt att hitta en vän som man är perfekt med. Jag vet inget om jedward men jag tror dom säkert hade uppskattat dig efter den du är. Det du säger att dom Inte älskar sina fans hela tiden, Det tror jag alla kändisar säger men i alla sekunder så menar dom inte det. Om du vill så kan du göra allt! Det gäller att vara positiv :D
#108 men jag kan ju inte prata alls..
Och dessutom så har jag Social Fobi (Det är bara jag som har läst om det o kommit fram till att jag har det..) (Eller som kuratorn säger: Sociala Svårigheter) så på Engelska lektionerna när vi läser så måste alla läsa men inte jag :/ Det går ju såå mycket bättre då -.- Men jag fattar ju typ ALLTING men sen om jag t.ex ska säga till nån som inte vet vad Gangman Style vad den heter så går det inte alls men jag vet hur jag ska uttala det i huvudet.. Och häst tillexempel jag vet hur jag ska uttala det i huvudet men när jag säger det låter det som om det skulle var typ franska eller nåt… Och jag kan säga hela meningar i huvudet t.ex "My name's Jennie" men om jag säger det så låter det typ.. Uhh kan inte beskriva det -.-
Hyvens använd dina känslor och omvandla dem till något bra, om du blir arg när du försöker måla, måla känslan! Min pappas farfar kunde inte måla men nu finns vissa av hans målningar i tex Paris! Det han ritade Va fortfarande inget med bästa anatomin eller som såg 3D ut. Han Va självlärd och hade alldrig lyssnat på det någon sa till honnom. Det finns massor av olika stilar man kan måla och alla är duktiga på en. Sen varför Ska du Va arg för du inte kan sjunga men inte stolt över att Su kan rida?
Och just nu är jag arg för att ag hade en underbar dröm där John& Edward (Jedward) Var mina bästa vänner men vaknade precis när de hade skickat ett sms till mej så när jag vaknade trodde jag fortfarande jag drömde XD -.- P.s Blev faktidkt väldigt besviken när jag insåg att det var en dröm….. XD XD
#107 Känner jag måste fråga dig igen. Då du först sade att du inte kände dig välkommen in på Jedwardsajten, Vilket jag sa du var och att sajten medisar är något helt galet helt underbara trevliga tjejer. Samt att vi har även väldigt unga medlemmar på sajten,. Men nu säger du att det är Eward Grimes som är den som får dig att känna så. Så måste jag nog be dig förklara så jag kan både förstå och kanske hjälpa dig.