Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1820 ggr
ara11
0

Snackistråd del 44

Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

BALLOON

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

ara11
0

Åhh va jag HATAR en kille i min klass vi sitter på samma bord, för på matten hade vi en med hjälpare som hjälper min matte lärare och i början av matten så tar den killen vid bordet en grej som jag brukar och sitta och pilla med så tar han den och börjar springa iväg då ska jag ta den och så kommer den där vikare killen och säger till killen vid mitt bord och tillslut lyssnar han och ger tillbaka. Efter en stund tar killen mitt sudd och då hotar jag killen att säga till vikare killen men så ger han tillbaka suddet och så frågar jag honom vad vikaren heter då säger han Tomas och då tror inte jag honom så då säger jag om du frågar vad han heter så får du en meny på skolans cafe och då gör han det och han säger inte det jag tänkt mig att jag ska fråga utan han säger…. Den där tjejen där borta ( och pekar på mig ) undrar vad du heter. Och den där vikare bara tittar på mig och svara killen och då kommer min matte lärare och skäller ut mig för jag stör :/ fast den där killen stör. Och så kommer han flera gånger till mig på matten och frågar hur det går :/ Åhh vad jag hatar killen i klassen att han måste skäma ut mig så!!! Nu tror säkert vikaren att jag gillar honom :(

Lellson
0

Asså 6-åringarna på min skola var så sjuukt söta idag! Jag och min kompis skulle vara med dom och sen stå i köket under lunchen och dom var så snälla :) Vi lekte massor och sen gick vi iväg till köket där vi fick diska :/ Och sen hade vi klassråd där vi bytte platser och den nya killen började i vår klass :) Hur har eran dag varit?:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Lurvas11
0

3:a :)

Ska plugga, plugga, plugga. Har spanska läxa till imorgon, so-prov till torsdag, och Musikhistoria-prov på fredag samt engelska läxa till Fredag…

Hur många läxor har ni den här veckan?

Hälsningar Lurvas11Glad

Lellson
0

#3  Vet inte om jag har läxor men har massor av skolarbete att göra klart :/

Union J and Jedward

BlueBäst
0

#4 Idag blev jag veg. På skolan. Besviken på kikärtsbiffarna:)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Lellson
0

#4 OMJ, JAG SÅG DIN LÄRARE LÄMNA IN EN LAPP OCH DÅ TÄNKTE JAG ATT DET VAR DU!:D Ja, biffarna är ofta torra :( Och såsen smakade bajs idag :/

Union J and Jedward

[TheoA]
0

OMG!

EN MÅNAD KVAR TILL VÄRLDENS UNDERGÅNG!!! ÖHHHHHH.

Nej, allvarligt. Tror absolut inte på världens undergång.

BlueBäst
0

6# :D

Amandapanda
0

#7 Liktsom… Vad kommer att hända? Jorden kommer ju inte direkt bara gå under sådäär… Asså det är omöjligt… Man kan tänka att Världen kommer att 'å över' HAHAHAH Det kommer nya liv varje dag så varför nt ;PP

Lellson
0

#8 :D :D

Union J and Jedward

[Tikkito]
0

HEjj! :D

Amandapanda
0

#11 Häääeeeyy !!! :DDDD

[Akkurat]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh typiskt! Idag fick jag ett halsband där jag skulle lägga en liten pärla jag fått i en mussla, så när jag skulle lägga i pärlan så tappade jag den ner i handfatet så den åkte ner i avloppet!! Så min pappa fick öppna rören under bänken så efter ett tag hittade vi pärlan i rören!! Så vi desinficera den och nu är den i halsbandet! Haha..typiskt mig jag är så klantig..

[Akkurat]
0

Nu har stallet vinter/höst "städats" vi har hämtat massa nytt hö som ligger upptravat på höskullen, vi har köpt spånbalar och packat in på logen, boxarna är skurade och min ponnys box är lite lagad för han har sparkat till en bräda så den var intryckt..Vi ska åka och köpa nya grepar att mocka med i veckan, för de behövs nya.. Så nu ska hästarnas boxar fyllas med spån så vi kan hämta hem Bamse i helgen! Bamse har varit på lite "semester" ett tag hos en vi känner ;)

ladusvalan
0

#13 Vilket fint halsband.

Vinter är skoj

ladusvalan
0

Jo i dag ligger jag med feber och hosta. Fast de är skönt att va hemma från skolan när man är snuvig och hostig.

Vinter är skoj

Lellson
0

Har slöjd, vi fick ha Steffie istället för Agneta *Happy* :D

Union J and Jedward

ara11
0

#16 Krya på dig! :)

ks.gerbil
0

Nu är jag *** trött på att vrå sjuk, ***** liv inget går ju åt rätt håll för i ****** :(

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Jag är jag]
0

16 å 19 krya på er

Lellson
0

Gud, har så mycket att göra tills imorgon :(

Union J and Jedward

[TheoA]
0

Känns så skönt, imorgon är det fredag, har gjort min redovisning, harft utvecklingssamtal, ingen läxa. Blää. skönt att slappa ibland.

Amandapanda
0

Har både SO läxa och Spanska prov Uuuusch!

ks.gerbil
0

Tack jag är jag :(

[TheoA]
0

Det har flugit runt en helikopter här runtom i 2 timmar nu. Så vi kollade på text-tv. Det visade sig då att ett plan har störtat  här i närheten, kanske på vår mark. Bara ett litet plan med en person, men ändå.

Lite läskigt, tänk om piloten har dött..

ks.gerbil
0

hoppas för den stackarn att han inte har det!

Lurvas11
0

God Morgon!

Good Morning!

Guten Morgen!

Buenos días!

GladGladGladGlad

Hälsningar Lurvas11Glad

[TheoA]
0

De har hittat planet men inte piloten. Bara ½ mil härifrån..

BlueBäst
0

Haha

[TheoA]
0

Piloten dog. R.I.P :P

ks.gerbil
0

stackars hans familj o vänner :(

[Akkurat]
0

Åh såg just "the notebook" usch vad jag grinade….rekommenderar! Dock en gråtfilm haha!

ks.gerbil
0

Vad handlar den om?

BlueBäst
0

30#;:(

[Akkurat]
0

#33 asså jag kan inte förklara :O men den är jätte bra iaf!

Lellson
0

Anders tyckte inte om min idrotts grejs så jag måste göra om den:( Och på hkn i torsdags hällde en kille salt i min mat när jag inte kollade :(

Union J and Jedward

Tokyo
0

Jag har ont i huvudet, har haft det hela dagen.

Har nyss givit sköldpaddorna lite gurka och tomat (vilket dom älskar), riktiga matvrak. :D

Jag gick in på youtube, sen kom jag och tänka på den där filmen "Rosa the movie", som jag tyckte var asbra när jag var lite yngre. Jag sökte på den och har börjat kolla på den nu, lika bra som jag minns den. :D

Vi tog spruta i skolan idag, andra sprutan av livmoderhalscancervacctionsak (långt ord, haha).

Det gjorde inte ont alls tyckte jag, men många andra verkade tycka det. :o

Är inte spruträdd iallafall, skönt.

Amandapanda
0

#37 Jag tog dem förra året, Dem kändes ingenting, Jag hade ställt in mig på att jag skulle börja gråta och få panik men jag märkte inte änns att hon tog den! det är nog den tredje som svider lite men annars äru ju 'no big deal' Vare några som svimmade i eran klass/skola? Hos oss(min skola) vare några som svimmade.

Tokyo
0

#38 Inte än så länge, haha.

Amandapanda
0

Yaayy! Har köpt en ny tröjja nu! :DDD En Abercrombie ska få den hemskickad denna vecka eller nästa!

karro1999
0

måste dusha och äta snart

jag väntar på mina premier för jag har sålt jultidningar åhhh har väntat i 2 veckor och de har fortfarande inte kommit

ara11
0

#41 Vad har du valt för premier? :) *nyfiken*

Tokyo
0

Känner mig lite småsjuk, ont i halsen och i huvudet. Men nu är det bara 3 dagar kvar av veckan, får bita ihop sålänge jag inte får feber.

ks.gerbil
0

41# JAG fick vänta i en månad ;)

karro1999
0

#42 en donutmaker en sminkbox och en glassmaskin

#44 pappa säger att premierna kommer i slutet av november eller i början av december men jag skickade in ganska tidigt så det blir nog i slutet av november

karro1999
0

#42 en donutmaker en sminkbox och en glassmaskin

#44 pappa säger att premierna kommer i slutet av november eller i början av december men jag skickade in ganska tidigt så det blir nog i slutet av november

ara11
0

#46 Roliga premier :P

ks.gerbil
0

46# jag skickade in dagen de öppnade beställningen de tog en hel månad ;)

sallad
0

Blääää! Har engelska och matte-prov imorgon.. Fast vi börjar 09.25, så jag kommer vara pigg… Sovmorgon!!

-Rasmus 🌈

karro1999
0

jag har jätteont i benen och knäna för jg stod målvakt på innebandyn och jg hade knäskydd fast det hjälpte inte mina knän var röd och lila efteråt

ara11
0

Haha OMG :O Idag var jag på gymnasiemässan för min syster ska börja på gymnasiet till hösten. Och det var massor som kan fram till mig jede mig broschyrer och fråga mig saker för alla trodde det jag också skulle börja gymnasiet. Haha så jag fick säga till alla att jag går i 6:an och inte 9:an.

Lellson
0

Åh, idag har jag varit på julshows möte på SURF(Ridskolan där jag rider) och sen hämtat min kanin:D

Union J and Jedward

Lurvas11
0

#52 Kul! Har du någon bild på kaninen? Vilken ras & ålder? :)

Hälsningar Lurvas11Glad

ladusvalan
0

Jag är jag och jag är hemma hos mej och spelar Happy feet 2.

Vinter är skoj

[Jag är jag]
0

Här är ja

[Sniff]
0

#53 Hon är en rex/vädurs korsning på typ ett år och heter Akelha :)

Detta var det bästa bilden jag kunde få på henne idag då systemkameran var hos mamma :/

Lellson
0

#56 Ojdå, syrran var visst inne på min dator från hennes andvändareTungan ute

Union J and Jedward

Tokyo
0

Någon som såg Williams lista?

Doooog, så gulligt när William och Sara kysser varandra.

Avundsjuk på Sara dock… :SS

Lurvas11
0

#56 Så söt KyssGlad

Har också kanin, 2 stycken. Leo och Sunny Glad

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
0

#58 jag såg, den var jätte bra :D synd att det är sista avsnittet :( Så såg jag solsidan som också var jätte bra, Någon mer som såg? :)

Tokyo
0

#60 Jag såg solsidan jag med, också kul. Men inget slår Williams lista… eller något som har med William att göra. <3

Jag lider typ för att det är sista avsnittet.. men jag hoppas han kommer göra videor lite oftare nu. :D

Gerbilles
0

Jag såg både Williams lista och Solsidan, båda va jättebra!! :D

Lellson
0

#59 Jag har också två, Isak och Akelha :) Åh, igår skulle jag egentligen ridit Loke(en c-ponny) men istället vart jag tillsagd att rida Alita, som är en storhäst och vi hade hoppning:) Jag hoppade en bana på 50-90 cm:) Det var askul men på sista hindret tappade jag ena stigbygeln och fick hoppa utan och att jag knappt tog mig upp för att hon var högre än mig^^

Union J and Jedward

[Jag är jag]
0

Ja är så gla. när ja kom hem me skolbussen va mamma där å vänta å hon har kommi hem å ja är så gla

ks.gerbil
0

å tack o lov jag är jag!

själv har jag precis bakat pepparkakor :D

Tokyo
0

#65 Åt du mycket pepparkaksdeg då? :D

ks.gerbil
0

äähhm… alså det blev 13 pepparkakor jag undrar vart resten tog vägen igentligen..mste ha varit gizmo Oskyldig

[TheoA]
0

Usch. jag hatar pepparkaksdeg. :/ Hehe..

Gerbilles
0

Åhh pepparkaksdeg .. det är de bästa som finns!! :3

ara11
0

#68 tycker du :O Jag tycker det är otroligt gott :D

Är det någon som vet vad grammatik är? För min lärare skrev på min utvecklingslogg så skrev hon typ: Jag vet att du tycker det är svårt med grammatik men kämpa på. Jag hjälper dig. men vad menar hon med det?

[nathalie44]
0

bepparkaksdeg är ju jätte gott kan äta så myket som hälst

karro1999
0

jag kan äta hur mycket som helst men sen mår jag lite illa och har ont i magen.

ks.gerbil
0

70# grammatik är hur man skriver alså hur man stavar saker tror  jag..

ara11
0

#73 Ok tack :)

Lellson
0

Haha, min syrra sa "Ellen, vet du vad matte är? Det är superkul!" och jag ba"öhhhh……"  Och hon verkar typ seriös!^^xD

Union J and Jedward

Caroline.H
1

#70 Grammatik är regler för hur man bygger upp språket på ett korrekt sätt, typ. T ex så ska det ju inte vara "Jag älskar han" utan "Jag älskar honom", typ så, haha :)

//Caroline

ara11
0

#76 Jaha okej tack för hjälpen :)

[lejdyga]
2

Världens bästa sajt = Barnens + alla är snälla !

( var bara tvungen )

[linnnmiolinnn]
0

vill bara säga att mitt gamla konto ( lejdyga ) har jag stängt av ! (=

jag har gjort ett nytt ! så jag slutade för att jag ville göra ett nytt !

[linnnmiolinnn]
0

vem gillar glass ? :P

Gerbilles
0

#80 JAG! Skrattande

ara11
0

Känner mig ledsen och besviken för min undebara klass ska splitras till sommarlovet :( vi har alltid hållt ihop och aldrig haft mobbning alla är som bästisar i min klass och är med alla. Och nu ska vi splittras!! :(

ks.gerbil
0

Såna klass finns det få av. På något sett hamnar jag alldrig i en sådan..

ara11
0

#83 Synd :( Dom andra 2 klasserna är det både mobbning och jätte stökigt i båda klasserna. Kommer aldrig trivas så bra som jag gjorde nu ;(

[nathalie44]
0

i dag på skolan kom några från fairtrejd jag vet inte hur det stavas men då skulle vi spela fotboll. så dom skulle visa oret visor i värden så när jag tog bolllen med handen fick dom andra bli ihopp knutna

karro1999
0

minaa premier hämtade jag förra helgen men dnutaskinen gick sönder och sminkväskan kommer veck 49

på lördag börjar julkalendern är det bara jag som ska se den

[nathalie44]
0

oj det hadde jag klömt tack för att du påminde. jag ska se den

ara11
0

#86 Jag ska den! :D

Caroline.H
0

Alltså vad är meningen med att kunna prepositioner i dativ och ackusativ på tyska, jag blir så frustrerad ahhhhh :(

//Caroline

[linnnmiolinnn]
0

Fick mina prestent kort igår!! :D :D

Och nya skor i förgår och en liten tining…

kändes som jag fyllde år!Flört

Tokyo
0

Jag har köpt en kattjulkalender för ett tag sen, som min (mulliga) katt Mulle ska få. :D Imorgon är det första luckan! Helt ofattbart :O

[linnnmiolinnn]
0

#91 Säg till om han tycker det är gott !(=

Tokyo
0

#92 Haha, javisst. :D

[linnnmiolinnn]
0

Jag skulle bli överlycklig om jag fick en sån burk med chokladpudding

i * dreglar *  haha :D

ara11
0

Någon mer än jag som ser på julkalenden? Tycker ni den är bra? Jag ser på den och tycker ä ganska bra.

Tokyo
0

#95 Jag tänkte se den men jag missade igår, för jag trodde att den började klockan sju. Men idag ska jag nog se! :)

medde
0

Hoppas alla haft en trevlig 1:a advent. Nu kan man påbörja ned räkningen fram till julafton.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ara11
0

#97 Tack, Detsamma hoppas du också haft en bra 1:a advent. :)

Tokyo
0

Jag är så tröööött! Ska äta nu och sen åka till skolan…

Jag kommer dö D:

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.
Inlägget är låst för nya kommentarer