Slutbetyg för terminen
Ni som har betyg - är ni nervösa för era slutbetyg för den här terminen?
Hur ligger ni till i de olika ämnena(om ni vet)?
Jag är inte speciellt nervös faktiskt, känns bra! Jag tror att jag har C i typ idrott(om inte D
), engelska, SO och tyska. Sen har jag några B och kanske nåt A, jag vet inte, känns helt okej i alla fall :)
//Caroline
Är så nervös och stressad så det inte klokt, Ligger väl inte så högt direkt men går ju bara i 6:an. Är godkänd i alla ämnen har C eller B i musik vet jag och ganska många ämnen jag har D i och tror jag har E i något ämne. Fast vet inte om jag har något A.
Är jättenervös, kommer bara ligga bra till i typ 3 ämnen :/
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag har bra betyg i allt utom jumpa… -.-
Jag är så avundsjuk på er som får ha betyg så tidigt, jag börja med betyg i åttan och har bara ett år att ta igen dem betyg jag inte är nöjd med. Iallafall så är jag stolt över mig själv, mina slutberyg i åttan hade jag tre F, nu har jag gjort mina omprov och änsålänge har jag minst E i alla ämnen :)
#4 Jag har också betyg första gången i åttan :)
//Caroline
Nja, är inte så nervös inför betygen.
What doesn't kill you makes you stronger.
Nej inte jag heller faktiskt. Jag vet att jag inte kommer få ett F i något ämne iallafall. Men kul är det ju, att få veta vilka betyg man har i alla ämnen :)
Dock så kommer vi inte få dem förens EFTER jullovet. :/!
A i engelska och lite olika i de andra men jag har mins E!
Jag går bara i femman och har inte betyg, men jag får nästa år.
Jag kommer dö och få typ F i allt. :(
Våra lärare vill inte berätta vad vi har för slutbetyg. När vi hade betygsamtal i början av åttan berättade en del lärare, men andra bara "vad tror du själv att du har?" så fick man gissa och de bara "aha.."
Självklart är jag nervös eftersom det blir första gången jag får betyg, men jag är ganska lugn ändå, för jag klarar alla mål och så.
Är inte ett dugg nervös, anstränger mig inte alls mycket. Men jag vet att jag kommer få bra betyg då jag har väldigt lätt i skolan. Har alltid haft det.. :P