Youtub
jag och gerbillooover har gort en film på youtub
http://www.youtube.com/watch?v=_6wuWHxFStQ
har ni också gort en film och lagt upp den på youtub?
länka den hit i sånna fall
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hehe.. vet inte om det ska vara djurvideos? Men jag vloggar….
Och min kanal heter "JanaVloggar" och här är en av mina 5 videos, började förra veckan
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Här är en video på när min kompis dödar redigt stor äcklig spindel!
obs. sänk ljudet! Annars kommer ni kanske bli döva, haha ;)
haha
nu har jag och GerbilLooover lagt upp en till video
Det är väl inte alls roligt att någon dödar en spindel. Spindlar har faktiskt också rätt att leva.
I can't drown my demons, they know how to swim.
2# Stackars spindel :/ :( menar inget illa!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Mina gerbilizar :3
#5 & #6 Jag tycket okså synd om spindeln men hade tyvärr inget val. Ingen var hemma så ingen kunde ta ut den, ja är ju livrädd för spindlar och kan inte vara inärheten av dem :p
Kunde du inte bara låta den vara ifred? Om du var rädd för t.ex hundar, skulle du slå ihjäl hunden då även fast den inte gjort dig något, bara för att du var rädd? Det är precis samma sak!
I can't drown my demons, they know how to swim.
#9 En hund och en spindel är HELT olika saker. Människor är också olika. visst, spindeln har rätt att leva, men en spindel är en lägre stående organism som strävar efter överlevande. Nu dog den, vilket betyder att den har misslyckats med att överleva. Tänk då då alla som blir uppätna av fåglar! Jag tror inte att det är någon fara med att döda spindlar. Bara man inte gör det för skojs skull. Men det är svårt att låta en spindel, stor som en 5-krona sitta kvar där på väggen om man är rädd för den. Det är en impuls till självförsvar, en gammal krets som sitter kvar sedan stenåldern. Jag har känt på det själv, och jag säger er, att även om det finns glas och papper i huset, så dödar jag impulsivt spindeln. Förklarar bara… Urzzzäkta om jag låter arg. Ni får tro och tycka vad ni vill. ;-)
Nu tycker jag att vi glömmer detta! :-)
Vön åf MAJJ vidäjås ^^
#11 Söt :D