Hur tusan kan man va så elak!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Jag var inne på youtube som vanligt och tittande runt lite, då hittar jag en video som heter "till misslissibell snälla titta" (misslissibell är en annan liten tjej som gör små videos på youtube ) . Tittar då på den videon när hon sjunger och är glad. Tycker hon var super modig och jätte söt med sitt smink och jag tror hon var jätte stolt över det här. OCH VAD SER JAG! HAT KOMMENTARER ÖVERALLT! Hon har hela 30 101 visningar på klippet och 558 kommentarer och ca 517 är där bara för att hata på henne! Lägg ner! Låt henne va stolt och göra det hon vill men kommentarer som: *Hon borde inte vara på youtube! hon är typ 7 år och leker vuxen *du kan inte sjunga , du SJUNGER JU FALSK *Fy…..fan…. *Öva på texten och du kan inte Engelska IDIOT! * HAHA DU SUGER HEJ LISA ASSÅ MISSLISIBELL ( DENNA VIDIO ÄR TILLÄNGNAD TILL DIG! FYFAN VAD BARSLIGT SOM OM HON ÄR DÖD OMG!!!!!!!! *kan man sjunga sämre eller? *Pratar du svenska eller va då jag fattar typ ingennnn tinggggggg!!!!! *Ursäkta vad sa du? xD Sjunger bra sa du? HAHAHAHAHAHAHAHA *Hemskt att se.. Barn är inte barn längre! När jag var mindre var det dockor och sånt som gällde? Men nu är det bara smink och utseende? Hemskt att se.. Vafan säger dina föräldrar om dem här videon ens? Du skämmer ut dig inför alla. *Jag vill helst inte att folk lägger upp videor som förstör ens öron och ögon. * 'fy vad det lät förjävligt! Du kunde inte ens utala orden. -.- *Tack vare dig så är jag döv nu! *AJJ MINA ÖRON! Du skriker ju D; Fan Mår dåligt över att se det här! Stackarn! Nää fy! Ush ! All heder till den tjejen!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Hon är ju jätte modig, jag skulle aldrig våga lägga ut en sån video med mig själv, fattar inte varför folk inte kan hålla taskiga kommentarer inom sig :( Stackars hon som la upp videon :'( Surkorvar -.- #&$@@**%("@&
"Ger man sig in i leken får man leken tåla", på internet spelar ålder osv ingen roll, där finns det fortfarande folk som tycker att det är roligt att provocera och extra mycket reaktion får man som i det här fallet när personen i videon bara är ett barn.
Riktigt tråkigt men tyvärr sant!
//Caroline
hur kan man vara så elak dom kan väll göra det chelv dom skulle antagligen inte våga. Dom ar ju inte några betre sångare antar jag.
Lade in en kommentar på tuben. Hjärteskärande hur idiotiska och *BEEPEB BEEBP BEEPEP* taskiga folk kan vara.
5# såg det! Super bra skrivet!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har också lagt upp en kommernar nu;
"Sluta vara så taskiga! Hon är faktiskt jätteduktig, själv skulle jag inte våga lägga upp en sån här video, och många av er som kommenterar dumma kommentarer kan säkert inte göra bättre själva! Lägg av, vill ni att någon ger er taskiga och kränkande kommentarer till era videor?!"
Skrev en till kommentar.
Här:
"Som WinnieThe Yummypiie skrev, SDFU om ni tycker att detta är dumt. SKRIV INTE. KOMMENTERA INTE. HÅLL ERA NEGATIVA TANKAR FÖR ER SJÄLVA. Ni med goda avsikter kan förstås skriva vad som är positivt, men jag säger då att jag skulle ALDRIG våga lägga ut en sådan video på mig själv. Hon är modig. Duktigt, tjejen! Och FYSKÄMS på er andra som skriver nonsens om henne.. >:-("
bra at ala e so snela på i fokuc ja ä läsän för t fålk e taskika ok ni er snela det e bra at ni e dt