Julbord!
Hej! Vad ska ni ha på erat julbord? Och vad ser ni mest fram imorn på erat julbord? Själv ska vi ha på julbordet; prinskorv , skinka, potatis , köttbullar och julmust. [och det jag inte äter som mormor och mamma äter; rödkål,sill] Jag ser nog mest fram imot skinkan! Jag fixar den själv varje år. ( men mamma hjälper mig att skära) //God Jul!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Vi ska ha : Revbenspjäll (♥), Körrv, köttbullarr, potatis, jansonsfrestelse(bleh..), Julmust(bleeh…) Vatten, sill(bleh), sen kommer jag typ inte på något mer hehe :D
Vi har korv, köttbullar, Lax, Julskinka, potatis, jansonsfestelse, Blomkål, Rödkål, Julmust :D Sill (blää) Kommer inte på mer! :)
vi har korv,köttbullar,sill,julskinka jag tror vi kommer ha mer grejer men jag kmmer inte på fler saker.
Prinskorv, köttbullar, potatis, jansonsfrestelse, julskinka, julost, julmust, sill, lax och massa annat. :)
Vi har det vanliga, orkar inte räkna upp det, hehe.. Det jag tycker är godast är prinskorv, lax, köttbullar och hembakat bröd. 
Vi har prinskorv, köttbullar, ägg, potatis, revben, janssons frestelse.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Prinskorv, köttbullar, potatiskorv, nån annan konstig korv, blomkål, ägghalvor, revbenspjäll, janssons frestelse, julskinka, julost, sill, julmust, potatis & grisfötter (jag ÄLSKAR grisfötter <333<3<333)…. det var nog allt. Kanske har missat nåt, jag vet inte. ^^
Längtar till maten, vi ska typ äta lite före Kalle Anka. Sen ska vi se på Kalle Anka, och sen är det JULKLAPPAR! 8D
På vårat julbord kommer det nog vara vegbiffar, lax, potatis, julmust, korv, mer potatis och falafel :D
Jag ser mest fram imot potatisen och vegbiffarna :)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Det vi har på vårat julbord är: Lax, prinskorv, revbensspjäll, potatis, janssons frestelse, julskinka, köttbullar, julost, vörtbröd, sill, något grönt (vet inte vad det heter xd) och sedan vet jag inte vad man kan dricka. :P
Gillar mest revben, prinskorv, köttbullar och potatis. Rökta laxen är väl okej. :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Vi hade på vårt prinskorv å köttbullar å skinka å sylta (blä) å nån frestelse å fem olika sill å revben å potatisgrateng å lax å julmust å oster å grisfötter (blä) å ägg me olika kaviar på. De va mer å men de kommer ja inte i håg
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!