Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 408 ggr
fliza
2012-12-24 08:13
1

Julbord!

Hej! Vad ska ni ha på erat julbord? Och vad ser ni mest fram imorn på erat julbord? Själv ska vi ha på julbordet; prinskorv , skinka, potatis , köttbullar och julmust. [och det jag inte äter som mormor och mamma äter; rödkål,sill] Jag ser nog mest fram imot skinkan! Jag fixar den själv varje år. ( men mamma hjälper mig att skära) //God Jul!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Amandapanda
2012-12-24 09:08
0

Vi ska ha : Revbenspjäll (♥), Körrv, köttbullarr, potatis, jansonsfrestelse(bleh..), Julmust(bleeh…) Vatten, sill(bleh),  sen kommer jag typ inte på något mer hehe :D

ara11
2012-12-24 09:24
0

Vi har korv, köttbullar, Lax, Julskinka, potatis, jansonsfestelse, Blomkål, Rödkål, Julmust :D Sill (blää) Kommer inte på mer! :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

karro1999
2012-12-24 10:23
0

vi har korv,köttbullar,sill,julskinka jag tror vi kommer ha mer grejer men jag kmmer inte på fler saker.

Gerbilles
2012-12-24 10:30
0

Prinskorv, köttbullar, potatis, jansonsfrestelse, julskinka, julost, julmust, sill, lax och massa annat. :)

[Fruktiz]
2012-12-24 12:12
0

Vi har det vanliga, orkar inte räkna upp det, hehe.. Det jag tycker är godast är prinskorv, lax, köttbullar och hembakat bröd. Glad

Ratzo
2012-12-24 12:35
0

Vi har prinskorv, köttbullar, ägg, potatis, revben, janssons frestelse.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Tokyo
2012-12-24 12:48
0

Prinskorv, köttbullar, potatiskorv, nån annan konstig korv, blomkål, ägghalvor, revbenspjäll, janssons frestelse, julskinka, julost, sill, julmust, potatis & grisfötter (jag ÄLSKAR grisfötter <333<3<333)…. det var nog allt. Kanske har missat nåt, jag vet inte. ^^

Längtar till maten, vi ska typ äta lite före Kalle Anka. Sen ska vi se på Kalle Anka, och sen är det JULKLAPPAR! 8D

Lellson
2012-12-24 13:43
0

På vårat julbord kommer det nog vara vegbiffar, lax, potatis, julmust,  korv, mer potatis och falafel :D

Jag ser mest fram imot  potatisen och vegbiffarna :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Dipsie'n'Poo
2012-12-24 13:47
0

Det vi har på vårat julbord är: Lax, prinskorv, revbensspjäll, potatis, janssons frestelse, julskinka, köttbullar, julost, vörtbröd, sill, något grönt (vet inte vad det heter xd) och sedan vet jag inte vad man kan dricka. :P

Gillar mest revben, prinskorv, köttbullar och potatis. Rökta laxen är väl okej. :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Lilllufsen
2012-12-25 12:41
0

Vi hade på vårt prinskorv å köttbullar å skinka å sylta (blä) å nån frestelse å fem olika sill å revben å potatisgrateng å lax å julmust å oster å grisfötter (blä) å ägg me olika kaviar på. De va mer å men de kommer ja inte i håg

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!