Mys hörnan
Här kan ni sitta och skriva om vad som helst! Glöm alla problem och tänk på något som du älskar
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Mys och kramar..
Kram på er alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag bryr mig inte om de som hatar mig. Jag är för upptagen med att älska alla som älskar mig! ;-)
#4 Fin bild, och så fint skrivet. Kram
#6 Det var klokt sagt i tråden, så ska man tänka och agera.
#7 Mysigt! :-D
Min mamma är bortrest, hommer hem på fredag. Får mysa med pappa och Gustaf så länge…
Jaa så mysigt, Jag ska fira nyår i stan meden av dom mest undebara killen i världen, ( inte min pojkvän) han vill att vi ska vara mer än vänner men inte jag. Mina föräldrar reser också väldigt mycket men jag tänker positivt att dom jobbar ju för få in pengar till familjen.
Snart är det julafton! En vecka bara… :)
#14 #15 
Nu ska jag mysa me vår hund. Vi myser när ja ligger me huvet på honom och då ligger han och slickar min hand
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward
Jo
Fast han ska bara se sånt jag inte vill se. Du ska veta va jobbig han kan vara och han är större oxå
#27 jaa… de ska ALLTID göra saker bättre än en själv och ALLTID säga du ska göra si och så och BULÄÄÄ… Jag förstår dig DEFFENETIVT. o.e
Har vi samma bror - hi hi
#30 Jag vet hur det känns, det är jobbigt att vara ensam. Jag har en halvsyster men hon har ju flyttat typ 25 mil bort (dock var det ganska länge sen hon flyttade, men ändå).
Jag har en syster och ibland är jätte snäll och rolig att vara med men ibland är hon jätte dum och itererande.
Ja skulle vilja ha en lillasyster
#35 Vill också ha en lilla syster för har en stora syster. Men har nästan för min lilla kusin är jag barnvakt åt så mycket så vi är som syskon nästan för vi känner varandra så bra :)
#35 Vill också ha en lilla syster för har en stora syster. Men har nästan för min lilla kusin är jag barnvakt åt så mycket så vi är som syskon nästan för vi känner varandra så bra :)
4# vilken fin bild! Hoppas du mår bra. Kram
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Älskar min vovve så otroligt mycket så det är inte klokt! 
// Nadja
#40 Det är mys med hund. Har du någon bild att visa på din vovve
Och bebis Dolly
Fast hon är ju fortfarande bebis, bara 8 månader!
// Nadja
#42 Men så söta bilder på en galet söt hund. Wow säger jag vilken fin hund du har. Må tro du är stolt över den.
#44 Å, tack!
Blir super glad! Ja nog är jag stolt, super stolt! När någon berömmer henne växer jag flera centimeter! 
// Nadja
#45 Naooowww kan inte stå emot att säga det!!! 

45# sååå söt! Här är ett litet ihop klipp ( inte så bra men ska fixa några till senare
#46 Tack, tack, tack! 
#47 Tack!
Din vovve är också super söt, amerikansk cocker? 
// Nadja
#49 Mysvovve 
// Nadja
#51 Hhihi :)
Jag längat så mycket till januari/februari, för då ska jag para min ena hane med min kompis hona! :)
vilka söta våvar ni har ja vil åkså ha än hund dä e jete fina åk snela ja ska tita po biå po löda det ska bli ajs äjts 4
Karizma
#57 Dina gerbiler! 
// Nadja
Va fina hundar.
Ja bara myser nu. Skollåv och ja får vara uppe tills ja inte vill eller tills de anndra lägger sej. Så ja bara myser. Brorsan är hoss en kamrat till lördag. Så ja bara myser. Nu har vi slagit in julklappar. Ja bara myser.
Är de en myshörna så är det å ja bara myser.
Va mysigt ju. Vill oxå bli det.
#62 Snart blir jag F12a xD
skakat hand med damlaget men jag har egentligen lagt ut ett inlägg om det
Myser i soffan och kollar på Iron Man :3
Nu sittter jag och myser med flizan, efter en lång stressig dag.
#74 Det är kul och skratta
Vinter är skoj
#74 Härligt att kunna skratta och ha kul :)
Det var mysigt att läsa på den här sajten.
78# Visst är det :)
det är julafton!
#80 Spännande att få öppna paket sen … :D
#82 Haha så är det också när jag träffar släkt och vänner även fast man inte träffar varandra på länge sitter alla vid mobiler och allt. ;)
fast det va faktiskt mysigt hahah.. speciellt när alla skrek svärord hit och dit för de försökte döda nån gubbe och så kommer mormor in och säger saker som "nej men varför svär alla det är ju jul" och så hör man helt hysteriska skrik från en av kusinerna för de dog och så frågar dem mig om hjälp xD och skrattar man xD. ja.. det är mys hos min släkt iaf xD