Användarnamn/Nick
Hur fick ni ert användarnamn/nick? Varför valde ni just de namnet? Om ni kunde, skulle ni då byta användarnamn/nick?
Hälsningar Lurvas11
Intresannt fråga ska bli kul att följa tråden, Du själv då Lurvas11 hur kom det sig att det blev just Lurvas11?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag valde Tokyo för att jag gärna skulle vilja åka dit.. jag hoppas att jag kommer göra det någon gång.
Om jag kunde ändra skulle jag inte göra det.
Jag valde mitt, eller snarare fick "tipset", av att min kompis här heter lillamarsvinet. Och eftersom jag har kaniner, blev det så att jag fick heta lillakaninen X)
Om jag fick byta, skule jag byta till Pegasus :) För min sköthäst heter det, och jag älskar honom över allt annat ♥
Jag valde mitt för att jag heter nathalie och min favorit siffra är 4
Jag hette först "Mollis25" och det var skapat i panik då jag bara skulle ställa en enda fråga. Min hamster hette Molly och därför blev det "Mollis" och 25 vet jag inte vart jag fick det ifrån faktiskt ;) Sen kände jag att jag ville ha ett mer "seriöst" nick(eller hur man nu ska säga)och då PM:ade jag till Niklas och han hjälpte mig att byta till det jag har nu, Caroline.H, helt enkelt för att det var simpelt och jag gillar det :)
//Caroline
Jag valde mitt för att jag älskar gerbiler och det är mitt favoritdjur, och varför det är tre "o" vet jag inte riktigt, men det känns bäst så och då kan man vara säker på att ingen annan har det namnet eftersom jag kom på det :) Det har inte direkt hänt att det varit upptaget på något forum eller något.
Jag blev medlem här för att jag skulle skaffa råttor, så då ville jag ha ett namn som innehöll råtta, rat. De sista bokstäverna vet jag inte, bara blev så för jag tyckte det var fint.
I can't drown my demons, they know how to swim.
#1 Jadu medde, det var en bra fråga 
Jo, min kanin hetter Lurvas och var född 2011. Därför Lurvas11
Men sen när vi skulle åka och kastrera Lurvas så visade det säg vara en hona. Så "Lurvas" är mina ena kanin Sunny ;)
Sen har det använarnamnet fått vara kvar. Tycker att det är ett helt okej namn :-)
Hälsningar Lurvas11
Min kanin heter Bamse och är född 2008 så därför fick det bli Bamse 08.
Samma som #11 bara med olika namn och datum.
What doesn't kill you makes you stronger.
Jag heter Agnes och är född 1999 = Agnes99 
Jag har namnet SporeDiatrymisss för att jag älskar Spore, Diatryma och de tre SSS:en i slutet gör mitt användarnamn helt unikt!! ;-)
Min kusin kom på mitt användarnamn, jossan från mitt namn och gizmo från min förra hamster 
Nettan för jag heter Agneta. No är inget ju.
Som jag skrev på ett annat forum, jag gillade väll sallad. :P Vet inte varför jag valde det, men är skapligt nöjd. :)
-Rasmus 🌈
Lilllufsen för alla säjer lillufsen alltid
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
karro för mitt andranamn är karolina och jag är född 1999 så det är lätt att komma ihåg.
om jag kulle byta jag vilja heta tomaten99 tror jag.
Mormor och morfar säjer jag är en liten docka så de vart Lilldockan.