Läger?
Om ni skulle åka på läger , vad skulle ni ta med er då? 
Ska på hundläger i sommar och vill ha allt förberett (ja , det är långt kvar men ändå).
//Flöffo
nån bok, mobilen, kameran, om det går att bada där så skulle jag ta med badräckt, och min kudde
beror ju på vad det är för läger typ och hur länge du ska vara där..
jag ska åka på en två veckors läger i sommar i en college nära london och då ska jag ta med mig lite allt möjligt
kläder en massa kläder…
solglasögon och annat mot solen
bikini handuk m.m. för att bada
ridkläder
andra gympakläder
skor
smink..
mobil
tablet
bok
ja sånt ;)
när jag ska på scout läger tar jag med mig typ samma som #1 men jag har också med värktabletter ifall jag skulle få ont.
Jag ska på ridläger i sommar, längtar så mycket! :D Har varit det förut, men aldrig där jag ska vara i år :) Det här är det jag ska ha med mig :)
Ridkläder
Bok
Övriga kläder
Allergimedicin
Badkläder
Handduk
Smink
Kamera, ofc :D
Mobil ^^
Det låter kanske lite, men jag kommer behöva minst två stora resväskor för att få plats med allt, om jag känner mig själv rätt XD
Jag ska på dansläger i en vecka i sommar, och då ska jag förmodligen ta med mig:
Massa kläder, både varma och "somriga", men mest somriga som shorts och linnen och så
Astmasprej
Bikini
Böcker att läsa, ritblock & pennor
Handduk
Mer kläder :D
Mina converse kommer jag ha på mig och sen typ ta med flippflopps
Korsett :( Fast den måste jag ha på mig 20 timmar om dygnet så den kommer jag ju ha på mig och inte direkt stoppa ner i väskan..
Tandborste, tandkräm
Hårborste, hårsprej, kam, hårsnoddar, hårspännen & hårnålar
Mobil ofc
Kanske ipaden, om jag får
Laddare till ipad & mobil (behöver ju bara ta en av dom, eftersom dom har lika laddare)
Glasögonfodral
Jag tror det var allt men man vet ju aldrig ^^
Har aldrig varit på läger, men jag ta med kläder, borste till håret och tandborste.