Barnens iFokus

Barnens

Etikettlek-och-fritid
Läst 712 ggr
Flöffo
2013-01-17 17:26
1

Läger?

Om ni skulle åka på läger , vad skulle ni ta med er då? Glad

Ska på hundläger i sommar och vill ha allt förberett (ja , det är långt kvar men ändå).

//Flöffo

[nathalie44]
2013-01-17 19:04
0

nån bok, mobilen, kameran, om det går att bada där så skulle jag ta med badräckt, och min kudde

ks.gerbil
2013-01-18 15:29
0

beror ju på vad det är för läger typ och hur länge du ska vara där..

jag ska åka på en två veckors läger i sommar i en college nära london och då ska jag ta med mig lite allt möjligt

kläder en massa  kläder…

solglasögon och annat mot solen

bikini handuk m.m. för att bada

ridkläder

andra gympakläder

skor

smink..

mobil

tablet

bok

ja sånt ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
2013-01-18 17:39
0

när jag ska på scout läger tar jag med mig typ samma som #1 men jag har också med värktabletter ifall jag skulle få ont.

ks.gerbil
2013-01-19 09:01
0

Alså jag kommer ta med mig mycket mer det där Va bara lite basic Vilken tur du har Karro.. på mig funkar inte verktablettrr :(

Gerbil-hemsidan hittar du R

[lillakaninen]
2013-01-21 07:25
0

Jag ska på ridläger i sommar, längtar så mycket! :D Har varit det förut, men aldrig där jag ska vara i år :) Det här är det jag ska ha med mig :)

Ridkläder
Bok
Övriga kläder
Allergimedicin
Badkläder
Handduk
Smink
Kamera, ofc :D
Mobil ^^

Det låter kanske lite, men jag kommer behöva minst två stora resväskor för att få plats med allt, om jag känner mig själv rätt XD

Tokyo
2013-01-21 16:54
0

Jag ska på dansläger i en vecka i sommar, och då ska jag förmodligen ta med mig:

Massa kläder, både varma och "somriga", men mest somriga som shorts och linnen och så

Astmasprej

Bikini

Böcker att läsa, ritblock & pennor

Handduk

Mer kläder :D

Mina converse kommer jag ha på mig och sen typ ta med flippflopps

Korsett :( Fast den måste jag ha på mig 20 timmar om dygnet så den kommer jag ju ha på mig och inte direkt stoppa ner i väskan..

Tandborste, tandkräm

Hårborste, hårsprej, kam, hårsnoddar, hårspännen & hårnålar

Mobil ofc

Kanske ipaden, om jag får

Laddare till ipad & mobil (behöver ju bara ta en av dom, eftersom dom har lika laddare)

Glasögonfodral

Jag tror det var allt men man vet ju aldrig ^^

[NettanNo]
2013-01-21 17:03
0

Har aldrig varit på läger, men jag ta med kläder, borste till håret och tandborste.