Hundraser
Det finns ju massa olika hundraser, men vilken är din favorit? Och har du en hund? Isåfall, vilken ras är den? Själv har jag en liten busig cavalier pojke. Förutom cavalierer gillar jag boxer, dalmaniner och alla andra raserxD
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Har ingen hund men önskar att jag hade. Samojeder gillar jag.
I can't drown my demons, they know how to swim.
1# aa de är ju såå fina. Synd att du inte har en hund
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Jag har inte heller en hund :( men vill verkligen ha en då skulle jag vilja ha en liten hund som chiaua (stavning?) eller någon liten hund.
Jag skulle också vilja ha en hund. Har en "halvhund" men han bor inte hos mig.
Jag gilllar jättemånga raser men mina absoluta favoriter är Lagotto Romagnolo, Portugisisk vattenhund, Tax, Mops, Fralla och Schnauzer! 
jag har 2 boxrar och en griffon :)
Är svag för boxrar med ;)
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Älskar också frallor! Min morbror har en som heter Nikita :)
Jag har en bichon frise men skulle vilja ha en kesons,bara för söt :D
#6 Dom verkar så underbara på alla sätt! Vilket fint namn, vad har hon för färg? :)
Sen vet jag inte ens om jag kommer kunna skaffa hund när jag är vuxen, är jättepyttelite allergisk …
Finns ju allergivänligare hundar men tänk om allergin blir värre … 
Jag vet inte vad hon har för färg, har aldrig träffat henne. Men hoppas att jag får ha henne en vecka eller så i sommar.
Du kommer nog visst kunna skaffa hund, det finns jättemånga fina allergivänliga raser :).
#9 Det är därför jag gillar Lagotto Romagnolo och Portugisisk vattenhund, båda är allergivänliga. Sen är ju Pudel också en fin hund! :)
Mina favoritraser är långhårig collie och leonberger, men cavalier kommer på andraplats 
Älskar West Highland White Terrier, Golden Retriever och Schäfrar! :)
Har ingen hund för mamma o lillebror är allergiska, sedan har vi väl inte tiden heller :/
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
jag har ingen hund men min far far har en irländsk terrier som jag gillar. jag gillar också bulldog
Jag älskar mopsar, rottisar och greyhounds!!! :-D
Jag har en labrador/jaktlabrador/tysk jaktterrier/lancashire heeler blandras. :)
Men jag gillar Rottweiler, engelsk mastiff, schäfer, cocker spaniel (engelsk mest) och många andra raser, helst de lite större. ^^
Här är min tjej!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag har en blandras. Hon är svensk lapphund, finsk lapphund och collie. Annars tycker jag mopsar är sjukt söta :D
Labbe eller golden retriver.
Vinter är skoj
Jag har ingen hund men jag älskar Border Collies och Shetland Sheepdogs!!!
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Jag har en engelsk cocker spaniel :)
Jag gillar väldigt många raser, men några favoriter:
cocker spaniel, grand danois (kommer ha de 2 när jag blir stor), schäfer, border collie och shelties :)

min favorit är cavalier 
OBS! Menade keshond :)
Jag har en lagotto romangnolo, älskar den rasen super mycket och detta blir nog inte den sista lagotton jag har. Men mina absoluta favorit raser är retrivrana 
Men Dolly är helt underbar! 
Fast självklart skojar jag inte alls någon lagotto jag har utan en krull-parmanentad mini-isbjörn! 
// Nadja
#25 Hon är riktigt fin! :D
Älskar Schäfrar, men om jag ska välja några andra så är det nog Samojeder, Tollare, Newfoundlands (stavning?) och St Bernhards <3^^
Jag tycker mycket om Leonberger. Har stött på någon liknade ras en gång och de är som björnar och jag älskar björnar c:
Har dock hört att de har en tendens till aggresivitet (stavning?) men har ju aldrig stött på någon så man skall ju inte döma! Det är ju trots allt ägaren som är skyldig om hunden är aggresiv.