Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 399 ggr
BlueBäst
0

När går du och lägger dig?

Ja, när går du och lägger dig? Själv är jag 11 år och går och lägger mig typ halv tio på vardagarna. På helgerna är jag väl uppe till minst elva.

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Ratzo
0

Kl 22. På helger är jag uppe så länge jag orkar.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Gerbilles
0

Ca kl 22 på vardagarna, på helgerna kan det bli lite olika … :P Jag är 13 år! Glad

[DvärghamsternArvid]
0

Lägger mig vid 22.00-23.00 på vardagarna. På helgerna blir det väll typ 02.00-03.00 :) Jag går i nian.

ara11
0

Lägger mig kl: 22:00 på vardagar och på helger brukar jag lägga mig 23:00-24:00, Fast ibland senare och kan väl hända nån gång att det blir tidigare.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[GerbilLooover]
0

Jag måste till mitt rum och "sova" (= vara uppe) runt 21, sen så är jag uppe till 22 typ, ibland kan det bli 22.30 Tungan ute

[lillakaninen]
0

Kanske går och lägger mig vid 22.00, men läser lite sen elr bara är vaken, så jag somnar när jag somnar ^^ På helgerna blir det senare om jag har något att göra :) Om jag är med kompisar elr något sånt kanske det blir 23-24, ibland 01 men det är olika :) Men min hjärna förstår inte att jag kan sova länge på helger, så jag vaknar kl 6 på helger också, och kan inte somna om då, så då blir jag sådär lagom trött B)

Lavèn
0

Olika men går nog o lägger mig mellan 22,30-23,00 sen brukar jag läsa tills över 00.00 sen går jag upp 05.45 med på vardagar :)

Helgerna är det olika :)

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

stinabest
0

Har en bestämd tid att gå och lägga mig 9, men haha, det blir oftast över tio. Sen läser jag eller surfar på iPaden till typ 11 eller nåt. På helgerna får jag vara uppe till det som känns rimligt. Går upp halvsju - sju på vardagarna. Nu till högstadiet så kommer jag få lägga mig när jag vill. Gött! :)