Barnens iFokus

Barnens

Etiketttv-film-och-bio
Läst 1249 ggr
KaninPiggelin
0

Melodifestivalen!

Ikväll är det första deltävlingen av melodifestivalen! :D Ska ni kolla? Vem hejar ni på? Vilka snacks ska ni mumsa på?

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ara11
0

Jag ska se och tror jag hejar på Yohio men vilka är med vet bara om att yohio är med ;) Kommer inte få något snacks för har ätit gott hela dagen för min mormor fyller år.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

medde
0

Ärligt håller inte på någon ännu, men vet fliza vill se den där Yohio eller vad han nu heter. Snarr hör till självklart. Dr Pepper att dricka. chips dip. ostbågar. sen blir det nog en glass..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
0

Jag och pappa ska kolla. Vi brukar kolla varje år :) Det blir väl lite chips till :)

Och nu ska vi äta exotisc fruktsallad och MASSOR av glass :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Gerbilles
0

Såklart ska jag titta, tittar varje år! :D Men vet inte vem jag hejar på, vet inte ens vilka som ska vara med … SkämsOskyldig

Vi ska i alla fall ha ostbågar, chips och Orangina läsk! :D

Tokyo
0

Taggar med ostbollar, chips och choklad :D Och kolsyrat vatten, för vi har tyvärr ingen läsk… :c

Jag vet inte vilka som är med, men längtar efter att få se Yohio :D

[lillakaninen]
0

Jag vet inte vilka som är med, så jag får väl se ^^ Det blir nog bara te för mig till XD

fliza
0

Yohio Yohio Yohio Yohio!!!!! 8D jag hejar på Yohio!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Tokyo
0

Yohio var helt klart bäst!! Som jag trodde :)

tove1717
0

Yohio var bäst!

[lillakaninen]
1

Haha stolt tjej här borta som har träffat "Gosa" på riktigt! XD Har hennes autograf (y)

ladusvalan
0

Yohio bäst. Alla andra var dåligt.

Vinter är skoj

medde
0

Men menar ni alla att ni inte tyckte om låten "porslin" Förvånad

Mvh meddeFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Hamsterdans]
0

Hade förväntat mig mycket mer av melodifestivalen i år, men tyckte väl Yohio var bäst. :)

Tjejen(Anna Järvinen) som sjöng "porslin" var min bildlärare förra året. :D

[GerbilLooover]
0

Tyckte inte någon var bra, inte min musiksmak, och en del var enligt mig löjliga.. Här är det nu-metal som gäller ;)

ara11
0

Jag gillade yohio och David Lindgren med skyline.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Caroline.H
0

David Lindgren var riktigt bra! Gillade Yohio mer efter hans framträndande faktiskt… :)

Men, som ett ack så troget Fondell-fan så längtar jag efter Amanda! Bara två veckor kvar ;)

//Caroline

fliza
0

Yohio är bara bäst! Han måste vinna !

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD