Barnens iFokus

Barnens

Etikett: godmorgon-goddag-godkväll
Läst 1048 ggr
[GerbilLooover]
0

Bok eller film?

Hej på er! Har ni någon gång läst en bok som finns som film och sett filmen? Vilken tyckte ni var bäst, boken eller filmen? =) Jag har läst Harry Potter 4, 6 och 7, de två första Twilight böckerna + lyssnat på Twilight 3 och 4 och Hungerspelen som ljudböcker. Alla var bättre än filmerna. Jag håller också på att läsa Hobbiten (The Hobbit) och har sett första filmen, har nästan läst igenom den första delen och boken var bättre den med ;)

Lurvas11
0

Jag har läst boken "Pappa Polis" och sätt filmen. Kan Värkligen rekomendera den! Spännande! Glad

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
0

Jag har sett och läst "Det brinner" den var super bra både på bok och film. Verkligen spännande.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[GerbilLooover]
0

#1 & #2 Dom böckerna är värkligen jättebra! Glad Har inte sett filmerna men vill göra det.

Lilllufsen
0

De enda böcker ja läst å sen sett på film är pippi långstrump å svarta hingsten å ja tycker svartahingsten böcker är bättre än film

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

[lillakaninen]
0

Har läst alla Twilightböckerna, och sett alla filmerna. Böckerna är, som det brukar vara, mycket bättre! I filmerna är det massor som dom inte tar med, även sånt som är ganska "viktigt" i boken ^^ Har läst Hungerspelen-triologin, och sett den första filmen (Dom andra har ju inte kommit ut än, tror jag ;D). Även där är boken SÅ mycket bättre :)

ladusvalan
0

Böckerna är mest bättre än filmerna.

Vinter är skoj

Gerbilles
0

Har läst alla Harry Potter böcker och sätt alla filmer. Böckerna är ju helt klart bäst (som vanligt)! Det är en massa personer som dom inte ens nämner i filmerna och en massa scener som dom har plockat bort … :/ Men dom kan ju såklart inte ha med allt från böckerna då skulle ju filmerna bli jättelånga ..! :P Filmerna är ändå väldigt bra och dom har verkligen gjort ett bra jobb, men böckerna är fortfarande bäst! :D Jag har också läst Hungerspels-trilogin och sett första filmen, men jag vet ju inte riktigt hur de två andra filmerna av Hungerspels-trilogin är, för dom har ju fortfarande inte kommit ut. Men i höst, då gäller det, då har Fatta eld premiär! :D