Barnens iFokus

Barnens

Etikettmusik
Läst 768 ggr
fliza
0

Melodifestivalen 9 feb

I kväll är det dags igen för melodifestivalen.  Vem tror ni går vidare från kvällen till finalen?  Vem eller vilka går till andra chansen?

Jag tycker Sean banan är kul, men har han något i den stora finalen att göra? Jag tror inte det alls, det är nog bara kul för oss här och inte i dom andra länderna.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Gerbilles
0

Tycker det är jättekul att titta på melodifestivalen!  Vi ska ha ostbågar, chips och lite godis och Sprite att dricka till. 

Vilka är det som ska vara med ikväll, den enda jag vet är Sean Banan … 

Ratzo
2

Jag hatar sean banan, han är äcklig och irriterande.

I can't drown my demons, they know how to swim.

fliza
0

Vi ska också ha gosaker det hör ju liksom till.

I kväll det

Anton Ewald
Felicia Olsson
Erik Segerstedt & Tone Damli
Swedish House Wives
Joacim Cans
Louise Hoffsten
Rikard Wolff
Sean Banan

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

fliza
2

#2 Hatar? Räcker det inte med att du inte tycker om?

karro1999
0

jag känne bara igen 2 av artisterna så jag vet inte vem jag tror går vidare.

[NettanNo]
0

Vi hopar över det och ser en hyrfilm för det är bättre.

ara11
0

Jag vet inte för har bara hört talas om sean banan och han tycker jag personligen inte ska vara med i finalen och anton ewald han är väl kanska bra så han kan gärna komma till finalen men först vill jag höra hans låt och dom andras låtar.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[DvärghamsternArvid]
0

Jag hoppas Anton går till final! 

[GerbilLooover]
0

Jag tror inte jag kommer årka med Melodifestivalen denhär veckan heller, tittar nog hellre på svtplay imorgon. Vet någon om det är med några låtar med nu-metal, metal eller rock som musikstil? Då kanske jag blir intresserad 

ladusvalan
0

Ja gilla Erik Segerstedt & Tone Damli bäst och mina ostbågar.

Vinter är skoj

ara11
0

Jag älskade Anton Ewald, vart jätte sur när jag hörde att han gick till andra chansen och inte finalen men är jätte glad att han kom så långt allafall nu hejar jag på honom :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

valorous.kid
0

Jag gillade hon hoffnågonting :I Only the dead fish followes the stream :3

Rocksey123
0

Anton Ewald var nog bäst… Ganska lik Eric Saade

//Selma

Stay strong, whathever they say.

karro1999
1

jag gillade sean banan,erik segerstedt och tone damli, och så gillade hjag hoffsten

Gerbilles
0

Jag gillade nog Erik Segersdedt och Tone Damli bäst, Anton Ewald var också ganska bra. Sean Banan var faktiskt bättre än vad jag trodde han skulle vara ..! 

[lillakaninen]
0

Jag gillade mest Sean Banan, men jag vill inte se honom i Eurovision 

Annars gillade jag Erik Segerstedt och Tone Damli