Är mode viktigt?
Tycker ni att det är viktigt att följa modet? Om ni alla kompisar har som Converse skor, vill du då också har just Converse eller kan du köpa en kopia av dom. Är det viktigt med just samma märke som dom andra?
Även då det gäller kläder, vill du ha samma stil på kläderna som dina kompisar har. Om det är så undrar jag varför?
Har sett i skolan att ofta har ett gäng liknande kläder och skor, ingen liksom bryter ut från dom andra i gänget. Men mysbrallor eller så.
Ja vill gärna ha Converse och har det, ville inte ha kopior, men har även kopior då jag gillade färgen på ett par som var oranga. Dom var så tuffa i färgen..
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Jag klär mig helst som andra inte gör xD
Fårn början köpte jag converse för att ingen annan hade det (för några år sedan), sen skaffade halva skolan converse 
// Dodat :)
#1 Hahaha det var väll bra då har du samma skor som halva skolan ! LOL hahaha stackars dig!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag bryr mig inte hur andra klär sig, jag har min eleganta klädstil och det är inte många som har det. Fast jag stiker inte ut för jag gillar elegant.
Jag köper/klär mig i saker för att jag tycker att det är snyggt och då bryr jag mig inte om ifall det råkar vara så att resten av sveriges befolkning också klär sig så
Jag skulle i alla fall aldrig klä mig i någonting som jag inte tycker är snyggt bara för att alla andra har det.
Jag brukar klä mig lite halv udda, t ex så har jag ibland på mig mina vingskor i skolan. Oj vilka blickar och kommentarer jag får! Men jag bryr mig inte, för jag tycker ju att dom är snygga och det är ju jag som lever mitt liv, inte dom ;)
//Caroline
Mode är faktiskt rätt så tråkigt enligt mig xd 
Nej mode är egentligen inte alls viktigt för mig, jag har på mig det som jag gillar och tycker är skönt.
Men ibland kan det vara kul att ha något klädesplagg eller skor som är "inne".
T.ex. Converse, jag har inga riktiga, men jag tycker de är fina, och jag gillar märket. Har förresten också orangea fejkconverse som du fliza 
Jag klär mig väldigt sällan i grejer som andra har, är så sjukt tråkigt tycker jag när alla ser "likadana" ut XP
Jag klär mig i det jag vill, vilket då blir i mitt fatt att man sticker ut lite men det gör inget :)
T.ex frågade mamma mig för ett tag sedan: "Vill du inte ha en skinnjacka?"
Mitt svar: "Nej för alla andra har ju det"
´=)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Det är ingen på hela högstadiet som klär sig som jag, jag ÄLSKAR att vara unik/udda. Det är jättemånga som uppskattar det okså :)
Sen kan det ju hända att jag köper något som är inne, men bara för det är snyggt :)
jag köper det jag gillar och som jag tycker är skönt
Sen kan det vara så att något som är "inne" tycker jag är snyggt, och då har jag det även fast alla andra har det :) Men det brukar bara vara något enstaka plagg ^^)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
jag tycker att det är ganska viktigt:) jag bryr mig om vad jag har på mig och jag vill att det ska va snyggt och ganska bekvämt^^ det är klart, jag gillar att sticka ut, men på ett lixom "inne" sätt endå;)
hahah hoppas någon fattar 

♥kram Linnea♥
Jag bara slänger på mig nåt ^^ bara det är bekvämt och inte får mig att likna en prinsessa
Jag bara tar någonting, oftast jeans, en tröja och en kofta.
Nästan alla mina kompisar är modegalna :P De planerar dagar då de ska shoppa tillsammans i centrum xD Kanske inte så konstigt men, ja. xD
Ibland följer jag någon trend, som kanske en speciell skjorta eller Hollister.
Men gillar inte så mycket mainstream, när typ hela skolan har det.
Jag använder converse för att jag tycker att dom är snygga, inte för att alla andra har det.
Sen kläder har jag det jag vill. Ibland hängselshorts eller bara vanliga shorts (på typ våren, sommaren och så såklart, annars fryser man ju ihjäl eller något :o) men oftast jeanstights.
Tröjor har jag massa olika, använder typ aldrig huvtröjor.
jag köper kläder som jag gillar oftas är de lite udda!
Älskar starkt färgade byxor!
Så jag hatar att följa strömmar jag gå¨r i shorts även nu på vintern fast då har jag tights under ^^
Oc tröjor har jag massa med ^^
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Har inga fejkconverse. Bara riktiga. :)
Men använder det jag tycker är skönt och snyggt. Men det brukar vara lite av det som är ''inne'' :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Nja! Jag tar mest på mig nått jag hittar i skrubben :P På sommaren har jag på mig shorts och en t-paita.på vintern läggnings eller farkur och en tröja. Är inte en sån som köper kläder varenda vecka utan när det behövs. :) Har dock inte haf nångång converse heller vet varför kanske för att dom är som lika som andra skor men att dom har det där speciella märket ;) Haha! Bryr mig inte i märken :)
Hoppas ni förstord vad jag skriver är från Finland
Jag håller inte reda på vad som är mode, så jag är inte ett dugg intresserad. Har inga riktiga converse och vill hellre ha sånna där slags kopior med en dragkedja istället för ett stjärnmärke. Lättare att ta på och man behöver inte knyta skorna varje gång man ska ut 
Är inte särskilt intresserad, har på mig det jag tycker är skönt och fint. :) Jag har några Hollister-kläder, men det är bara tjocktröjor/munkjackor, tycker T-shirtarna är alldeles för tunna och tighta … :S Men det är inte för att hänga med i trenderna utan för att jag tycker dom är sjukt mysiga och sköna, speciellt nu när det är kallt. Hehe :3 Har riktiga converse men det är för att jag tycker dom är sköna och fina! Hade fejkt förut men dom gick sönder efter bara ett par dagar … :(
jag tar på mig det jag tycker är snyggt jag har inte koll på vad som är "inne" det viktigaste är att det sr bra ut på mig.
Jag klär mig lite som jag själv vill, skulle aldrig köpa något bara för att alla andra har det.
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Nej det är inte viktigt fö mig jag klär mig lite hur jag vill