Bilder sökes
Superkul! Det har inkommit frågan om att göra en ny tråd för att ni medlemmar kan lägga in era bilder som vi får låna av er, för att lägga in på löpet till den fasta artikeln" Välkomen hit""
I den här tråden kan ni lägga in bilder som sajten får låna till artikeln "Välkommen hit"
Tänk på att det måste vara era egna bilder.
Prio ett på bild är faktisk med er själva på, kanske tillsammanns med något djur eller en kompis, men även där är det viktigt att fråga era föräldrar att vi får lägga ut bilden på sajten.`
Teckningar är ockå väldigt trevligt=)
Men naturligtvis är allt välkommet in.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här kommer en teckning 

Jag och min gerbil Nalle 
En teckning :)
En 14 årig tjej
En liten Kasper! :)
^^ Draw'd by MEH!!!
En 14/15 årig tjej med en av alla sina älskade djur!
Jag på bild ;)
medde skriver i tråden. Bilden använd veck 5
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Min suuper söta guldhamster Puff 
Nu har jag börjar att använda bilder från den här tråden. nu vecka 5 är det Lavén fina bild som ligger i artikeln på löpet
Jag och min älskade knäppis till vovve 
Haha, är det inte lite komiskt? Har ca ca 5000 foton på kameran, sju stycken är på mig och på alla dom fotona är Dolly med!
Jag föredrar att vara bakom kameran om man säger så! spänner mig så jag der helt galen , kan slappna av lite om DollyWolly är med!
// Nadja
Min lillasyster med råttan Isa :).
I can't drown my demons, they know how to swim.
En fin bild på min lillasyster :)
Men oj vad fina bilder, det här är ju guld värt
Hehe nu är jag ju snart för gammal för att vara här
men här är jag och några utav mina kycklingar. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Har inga bra bilder när jag är med, står helst bakom kameran, som Nadilda säger ^^
Men en bild på ett shettisföl får räcka den här gången :)
Vänskap :)
#14 Fin ju!!!
#16 Fin jossan!
Alla bilder är fina!
Min palm som jag har ritat!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag har renast tråden på bilderna, och fört in dom till en tråd som ligger undan system. Det är för att underlätta för mig då jag ska använda bilderna, samt det blir lite mer en "ny" bild som kommer ut i artikeln.
Sajten tar gärna imot flera bilder till vårat bildarkiv till "Välkommen hit" artikeln
Mvh medde
Vi söker fortfarande bilder
ska få min nya kattunge imorgon då kan jag lägga upp nån bild på mig och den
#21 Oj ska du få en liten katt i morgon. Vad kul=) Ser fram mot en bild på den och kanske även dig.
Är det en liten pojke eller flicka som kommer hem. Har den något namn ännu. Nu blev jag så nyfiken
22# det ska bli en tjej som heter molly ;)
#23 Vilket gulligt namn, Jag vill jätte gärna se en bild på din söta lilla kattunge :)
Jag heter Molly!
Portal Is Love, Portal Is Life.
förlåt för att jag inte har lagt upp nån bild än men jag är sjuk och ser inte så jätte fräs ut jag kan lägga ut nån bild när jag ser lite fräschare ut
Behövs det fortfarande bilder? 🙂
I can't drown my demons, they know how to swim.
Ja visst tar vi imot bilder.