Mina kompisar gör, har för dålig mobil själv för att kunna .. 😛
det är världens tråkigaste spel hahaha, alla i klassen typ kör och i torsdas hade vi lektion alla körde under bänkarna läraren ba "alla som kläcker ägg nu borde sluta om de inte vill få kvarsittning, jag nämner inga men bara sluta och gör matte" alla ba slutade direkt och började med matten haha
Har gjort det men när man tryckt 1000 gånger så stod det: ''So what?'' 😮
I can't drown my demons, they know how to swim.
Meningslöst spel 😕
Haha alla i klassen kör det. Kanske ska lada ner fast ser ingen mening med det ;)
Vad är det för spel? :)
#7 Det är ett ägg som man ska klicka på 1 miljon gånger när man har gjort så kläcks det. Haha verkar roligt eller hur?
Det kläcks inte
Har laddat ner det nu för att få lite "tidsfördriv" om jag har tråkigt ^^
#9 Men vad händer? jag har hört av andra att det kläcks.
För mig så står det bara ''so what''
#12 Jaha okay :)
Bara ett tips… Vissas mobiler hackar upp sig pga av det spelet. Vissas touch har oxå gått sönder pga det, bara så ni vet…
JAg spelar!
100 000 klick på 2 dygn!
6 dygn= 200 000 klick
Jag spelar för att jag vill att min touch ska gå sönder ;)
Och ALLA vuxena tycker man är helt korkad som kör det, min syster sa detsutom att jag så hjärndöd ut när jag stod och klicka på det och hade fasnat med blicken en bit bort 😃
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Varför vill du att din touch ska gå sönder?
#16 för min mor säger att vi ska köpa ny mobil, för mig segar sönder och så… Och om jag på minner henne säger hon åt mig att sluta tjata och om min touch går sönder måååste jag ha en ny mobil 😉
Om du inte får en ändå så har du förstört den i onödan.
#18 måste ha en mobil för att jag är ensam ute och går med djuren och om jag inte har mobil så får jag nte gå utanför huset då min pappa måste kunna få tag i mig efter som han är lite smått överbeskyddande
Och hon har lovat att vi ska köpa ny mobil, hon orkar bara inte efter jobbet och jag vill inte tjata och om den går sönder blir det brottom ^^
jag spelade det först mendet blev tråkigt när jag hade spelat det i 2 dagar.