Senaste jag köpt är en vanlig svart fleece tröja att ha när jag rider, nytt spö, nya ridstrumpor som matchar inget annat jag har då dem är rosa oxh allt anat jag har till ridningen är blå hahah och sist men inte minst ett par jätte fina ridbyxor! Skulle köpt ridväst också men hittade ingen bra så :)
Köper aldrig saker själv nästan men senast jag fick var idag av mamma 2 stickade koftor som jag behövde inför hösten.
jag köpte en julklapp till min lillebror förra helgen
#4 oj köper du redan julklappar :O

Senaste köper var en app till mobilen, SwiftKey! ^^
// Dodat :)
En jacka från New Yorker
halm till kaninerna xD
jag köpte det för att det var rea.
En råttunge (:D) ett par rosa jeans och en rutig tröja med färgerna blått,grönt och rosa.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Ben & Jerrys och en flaska Dr. Pepper. :)
-Rasmus 🌈
Kanske nyckelringen jag köpte på Gröna Lund? :) Jag kommer inte ihåg om jag köpt något efter det… xD (Ni får kalla mig guldfisk ^^)
En lila bh 
// Nadja
#14vad snyggt iphoneskal
#16 Haha, tacktack! 
3st tröjor, ett par jeans, 10kg akvariegrus (Haha :P) och en akvarieväxt. :)
-Rasmus 🌈
läkerol i smakerna carrabien lime och salvi
jaaaaaaaaaaa
Senaste jag köpte var en sportbh :)
Ehh, mer Akvariegrus och Blomjord (Jag vet, konstigt) och skifferstenar… Jag köper saker till mina djur hela tiden typ. :D
-Rasmus 🌈

Hmm… En Euroshopper energidricka på 500ml, hehe 
// Dodat :)
Jag och min kompis var i Vällingby (Ett ställe med en del affärer, i Stockholm) idag och jag köpte 7 nagellack, hehe ^^ Och ett par örhängen som såg ut som säkerhetsnålar :) Och en jordgubbspaj på McDonalds :D
En didriksson röd vinterjacka 1600 :- (dock betalade pappa.. för min gamla vinterjacka är för liten).
Ett depend gult, skimmrigt (stav?) nagellack. Sök på depend nagellack nummer 306 på bilder, så ser ni hur det ser ut. Orkar inte ta bild :)
3 st nagellack och en plånbok från Gina Tricot :) :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
mitt senaste köp var en marabou premium cocoa mint chokladkaka och en snickers.
tokyo det stavas med ett m annars är det rätt
Mitt senaste köp nu är en eyeliner från isadora, två nagellack, ett mintgrönt från depend och ett rött från "paris memories", ett läppglans från pierre rené och ögonsminkborttagning från isadora.
Jag har kommit i den fasen i livet då man är ung och vill prova att sminka sig..
TREVLIGT. :D
En svart tjocktröja från Cubus, en Maxfactor Xperience mascara från Kicks, ett skärmskydd till mobilen från teknikmagasinet, köpte allt igår på ett stort köpcenter som har rea på sitt 1årsjubileum, sen skulle mamma dit idag och bara köpa en tröja och en kostym till pappa så jag passade på att springa in och köpa dessa nya bebisar, to die for rent ut sagt!
//Caroline
En sportbh. x)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#33 niiiiiiiiiiiiiccccceeeeeee!!!!
Ett till skal till min kära iphone, en ögonbrynspenna, ett puder och en puderborste.
ett par gula dr martens :D
Ska man skriva pris? isåfall 1699kr
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#38 Åh jäklar va fräcka!!!!
Jag vill ha svarta eller vinröda dr martens, så jäkla snygga!
Ska nog åka in till stan och köpa en till av den sportbh:n jag köpte, den var så himla bra, haha så ska köpa upp ett lager ;)
Vilken är eran favorit sportbh, ni som använder det?
39# Hahah tack xD
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
mina favoriter är newbody och stay in place
Senaste jag köpte va en två Svea Tröjjor, En blå t-Shirt och en röd tjock tröjja :))
Jag köpte något som jag verkligen behöver på vintern… LYPSYL ♥
Vadå liten plupp? x)
Egentligen så köper jag nästan aldrig saker, så tråkig som jag är. Men om det räknas var det senaste jag köpte spelet Minecraft :D Fast det förståss, jag har inte betalat tillbaka dom pengarna jag är skyldig pappa för spelet x)
Förra veckan köpte jag 3 tröjor, ett halsband och en sjal! :)
Idag köpte jag ett par skor, Svarta kängor :)) Senn köpte jag Canada Snow Sulor till :))
GOOODIS!
-Rasmus 🌈
4 tröjor, en fars dag mugg och en bok.. 50 nyanser av honom, men jag visste inte att det var en "porr"bok 
#50 :OOO
#51 jaa :'(
Var på Mårbacka idag, köpte en tovad nalle (som fara dag present till pappa), en tovad mus och lite godis. :D
Vad är ''tovad''? :).
Det är en teknik som iallafall jag gjort i syslöjden, så här kan det se ut: http://syfroken.macen.org/wp-content/uploads/2009/03/karriars-konf-virkade-blommor-tovad-apa-019-300x225.jpg
Man har något grejs och en slags nål med små flikar på, så "hackar" man grejset (Det ser ut ungefär som stoppningsvadd men är tjockare och i annan färg) och då sitter det ihop typ 
#53 o 54 Jag brukar tova hemma ibland! Tycker det är jättekul! :D
Okej nu förstår jag :).
40# Ja, för mig oxå;) Lipsyl 3>
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
3 magnet bokmärken med motiven koala,shimpans och zebra suddgummi laptop rosa och hårband. allt var julklappar
En miltärgrön, långarmad tröja med bara spets över hela ryggen, ett par svarta jeans och en svart, långarmad tröja med djup uringning i ryggen 
// Nadja
Ett par Lee jeans, en huvtröja och en T-shirt. :D
-Rasmus 🌈
Julklappar! :D
Senast köpte jag julklappar till mina djur. :)
Till gerbilerna: http://zoomarknad.se/product-view.asp?catid=13972&prodid=14265&ref=%2Fproduct-dlist%2Easp%3Fcatid%3D13972
Till undulaterna: http://zoomarknad.se/product-view.asp?catid=15752&prodid=12755&ref=%2Fproduct-dlist%2Easp%3Fcatid%3D15752

Ett par röda converse från Röda korset och julklappar till familjen :)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Ett teleobjektiv för ca 3000 kr
Sammlat ett bra tag
// Nadja
#62 Gud vad snygga! :D
En tröja med stenar på axlarna från Gina :)
En jul och nyårs klänning =D
Det sista jag köpte var en Nikon D3100 :D
Jag var på ullared igår och handla en massa för 2700 :D
#68 Det var det näst senaste jag köpte, hahaha 
// Nadja
fishermanfriend salmiak.
Det senaste jag köpte eller mamma betala men som jag fick var ett par nya jeans, en stickad polo tröja och en långärmad tröja.
Två svarta stickade tröjor och en blå trekvarts. Alla tre på mellandagsrean! 
En väska
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#77 snygg!
Jag köpte några saker från täby kan lägga upp senare :D
Ajuste, en snygg plånbok! 
Det senaste jag köpte var en foundation, en blå stickad tröja och en aprikosfärgad munkjacka på HM. Och ett par svarta jeans och en ljusgrön tröja på Cubus :)
#81 Kan du lägga in en bild på jeanesen? Har nämligen också köpt ett par Mörkblå/svarta jeans från Cubus :-)
Hälsningar Lurvas11
låter lite konstigt kanske för en 14 åring inte vet jag men skall säga vad jag köpte senast.
10 pack stringtrosor och ett par jeans från ginatricot som heter anna boyfriends jeans.
83# sånadär "boyfriend jeans" har min syrra, och de är supersnyggaxD
Kanske ska börja senaste köpet #2?
Turkosa happy plugs :)
/ Tilda
På Monkis mellandagsrea: En stor, svart, stickad tröja 200:- En vit kortärmad t-shirt med ljusrosa text no need to worry 100:-
Två hus till mina gerbiler och en blå stickad tröja från Monki! :)
#88 Okej, då var det inte dom som jag köpte. :)
Hälsningar Lurvas11
3 tröjor, 1 skjorta, benvärmare, halsduk+vantar, mascara, hårspray, foundation, makeupsvamp och ett halsband.
Mellandagsrea, hehe… (a)
#93 Jeffrey Campbells är dööö snygga!
♥
93 snygga kläder
marabou premium mint crisp i lördags
Pyjamas och skridsko-skydd :) (fast mamma köpte det)
men in black film
Det senaste jag köpte var ett par ridbyxor :D
Ny tråd 🙂