Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 441 ggr
tusstuss
0

popup-scares.

Har ni någon gång varigt med om att ha tittat på en popup-scare? Dem är riktigt läskiga. När jag var nio, såg jag en popup-scare för första gången. Jag blev jätterädd och vågade inte vara ensam i ett rum på natten. Nu reagerar jag inte så mycket längre. Men dendär första gången, detdär ansiktet ger mig fortfarande rysningar när jag tänker på det.

Portal Is Love, Portal Is Life.

[GerbilLooover]
0

Är lite efter men vad är en popup-scare?

tusstuss
0

Popup-scare, också känd som jump-up-scare är när du ser en helt vanlig video, med plötsligt visas ett blodigt ansikte och ett mördar-skrik hörs. Så ***** läskigt var det!!!!!!!😮

[GerbilLooover]
0

#2 Gud vad läskigt! 😮 Har aldrig råkat ut för något sånt..

Jossangizmo
0

Jag har sett många sånna videos, hatar dem :p

ara11
0

Jag har aldrig sett dom, Men skulle gärna vilja se dom. 😛Vad söker man på? 😃 😃

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Ratzo
0

Jag brukar skrämma min lillebror med såna videor.

I can't drown my demons, they know how to swim.

tusstuss
0

#5 Testa bara att söka på typ popup-scares, fast jag tror inte att någon lägger ut en video där hen skriver att de är en sådan. Om man klickar runt lite på youtube finns det alltid sådana, jag tror att det finns en som heter "den försvunna bilen" eller något liknande.

[GerbilLooover]
0

#7 Jaha, det är sånna du menar. Trodde du menade att det blir som en reklam och plötsligt kommer upp och försvinner och sen kan man fortsätta titta på videon :P Då har jag sett sånt, har sett den med bilen som försvinner och blev inte rädd.

ara11
0

#7 Okej 🙂

medde
3

Inget mot tråden. Men går en händelse i förväg nu.

Jag ber er inte lägga in klipp med det ni talar om i tråden. Då kommer jag att omedelbart ta bort det och låsa tråden. Tack på förhand och nu tassar medde ut från tråden igen och ni alla kan fortsätta samtalet

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ara11
0

OMG! Jag såg på en och det var sista gången jag valfritt kollar på en sån, Hela jag bara hoppa till! :O