Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 426 ggr
[NettanNo]
0

Våren och sånt

Nu när de blir vår har du då svårt med pållen? Många har de ju.

[NettanNo]
0

Vi pratar om sånt i skolan nu vad många som har svårt och lider.

ara11
0

Jag är pollenallergisk, Det är jätte jobbigt…

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[GerbilLooover]
0

Jag är inte allergisk

Gerbilles
0

Jag är allergisk mot björkpollen. Det är jättejobbigt och ibland kan jag inte andas om jag springer, men jag tar tabletter så då blir det lite bättre. 🙂

Lilllufsen
0

Syrran blir hostig men inte ja

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

ladusvalan
0

Jag tycker våren är fin när allt börjar blomma men de är då pollen kommer och jag får svårt.

Vinter är skoj

karro1999
0

jag har väldigt jobbig pollenallergi får svårt att andas ibland och mina ögon kliar nästan hela tiden. jag kan inte ha blomsterkrans på midsommar😭om jag inte gör den av rosor.

[etsan]
0

Jag har väldigt stark pollen-allergi mot alla sorters pollen. Är jättejobjigt:( Jag kan inte ens vara med på utegympan på våren…

[lillakaninen]
0

Jag är också pollenallergiker, det är jättejobbigt 😕 Jag kan knappt vara ute ibland, och det är så tråkigt 😕

ara11
0

Jag brukar oftas kunna vara ute men det är jätte jobbigt för jag nyser hels tiden och det rinner och kliar massor i mina ögon. :( Men jag tar medicin varje morgon och kväll så den hjälper, men inte till 100% det är fortfarande väldigt jobbigt…

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[SporeDiatrymisss]
0

Jag är allergisk mot socker/godis. Kanske för att jag bara ätit en ynka bit choklad på… få se nu, vad var det… 6-7-8 år kanske?

Tokyo
0

Jag har ingen allergi, kan dock knappt aldrig andas ordentligt eftersom jag har astma och till hjälpen har jag en korsett (eftersom min rygg är sne) som trycker sönder mina revben så jag inte kan andas.. -.- Och så gör korsetten så j***** ont också, känns som om jag bryter alla revben och dom krossas, så får jag sår och blåmärken av den också.

Lurvas11
0

#12 Stackare :(

Hälsningar Lurvas11Glad

Tokyo
0

#13 Tycker jag har rätt att tycka lite synd om mig själv faktiskt, ingen fattar hur ont den där förb***** korsetten gör, förutom dom som har/haft en själv, men då menar jag mina vänner, familj osv.. 😭