Vad göra
Vad ska du göra nu när de är lov. ja ska spela fotboll å se när ladusvalan å honses pappa spelar tennis
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
jag ska köpa nya kläder, skaffa tuppkam (om nu inte mamma stoppar mig ._.), lyssna på musik oh lite till🤪
Jag ska sova! 😴 Haha och vara med kompisar 😃
Hälsningar Lurvas11
Jag ska träna med djuren särskilt sattsa på min kalv :3
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Vara utomlands, är i Paris just nu.
jag ska vara hemma vara med kompisar och kanske skaffa lugg om mamma ringer frisören någon gång.
#4 BONJOUR! ca va? 😃
Tennis ju!
#6 Ja, typ, kanske 😛
#8 Ça va = hur mår du, haha.😉Hoppas du får det trevligt. Jag var där när jag var mindre, mina föräldrar tvingade med mig och undersöka allt. Finns ju massor av olika museer och sånt, jobbigt men ganska kul. 🙂
Jag ska sova extra mycket och vara med djuren. Sen ska vi till Gekås för första gången nu på fredag. 😃
//Flöffo
Under lovet ska jag gå på hockey (idag faktiskt!), ta hand om kaninerna + ungarna (fota, hopptävla, gosa🙂), vara med kompisar, se The Host på bio, sova och ta det lugnt 🙂
jag ska kanske baka idag
Mitt lov är slut :(
Mest slappa och lyssna på musik och kanske vara utomhus om vädret fortsätter vara fint. 🙂 Sen så fyller jag ju år på lördag, men det firas nog inte mycket mer än med tårta.
PJUM
Blir jag frisk ska jag till min kompis stuga :)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#14 Hoppas du blir frisk snart då;) Jag ska typ… se på tv. Kanske vara med nån kompis
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Jag hänger med en kompis som heter Linda
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Idag har jag varit på stan
Ska se hockylannslaget i kväll spela
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
Jag har varit hos min mormor och morfar och sen ska jag väl mest vara hemma, Ska kanske sova över med min bästis. :D
^^
klippa lugg på fredag imorgon vet jag inte.
#22 Fint :)
Hälsningar Lurvas11
#22 Coolt! 👍
Kom hem från London igår och resten av lovet ska jag bara ta det lugnt, skönt att vara hemma igen! 🙂
;);););)
Lovet är ifs snart slut, men jag har varit i stallet varje dag och ska dit idag också 😃När jag inte är där spelar jag LoL elr tråkar ut mig själv 🎧
Jag har också varit i London på lovet😃
Men nu så är mitt lov slut🤢
Åhh NINJA 
jag klippte snelugg igår idag har jag gått runt på A6 och stan och har ont i fötterna.