Ingen bra dag
I da har de rengnat å inge sol å nu har mamma åkt me kjelle till sjukhuset för han ha bruti armen. så de är inge kulit i dad
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
regnet var det inget fel på jag älskar regn men tråkigt med sjukhus besöket
Här har det regnat också. Så det känns som våren har kommit eftersom det nu regnar. Men så trist om Kjelle. Hoppas dom kommer snart hem från sjukhuset. Gips är vitt och fint och perfekt att skriva och rita på, så det blir fint. Fråga Kjell om du får skriva lite på det😉
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tråkigt det med Kjelle och regnet, här har det mest smält snö.
Fast min dag har varit rolig, mina två cd skivor som jag köpt kom idag och jag fick noter till What I've Done (en Linkin Park låt) på min piano lektion idag 😃
Tråkigt med Kjelle :( Här har det regnat och känts lite trckt ute. Som när det ska åska…
piano är maffit å fint. om han får gips så ska ja rita på de
Tråkigt det där med kjelle…:( Hos mig har det också regnat, Vilket var trist men får se mer positivt att det kom ju allafall ingen snö, Vilken var bra.
min dag har också varit rätt så dåligt fortsätter tänka på en dålig sak som hände i femman kan inte sluta tänka på två meningar
Stackars Kjell. hoppas det är bra nu med Kjell.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Han har jips som ja ritat på å armen i ett band