Snackistråd 50
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

Ps. Förra tråden hittar ni HÄR. //Lurvas11 🙂
Det började bli dags för en ny tråd :)
--------------
Vad tycker ni om varulvsleken hittils? :)
Hälsningar Lurvas11
#1 Ja tycker den fungerar väldigt bra och är rolig.
Någon som kan länka en bra spotify lista? Min börjar bli tjatig :p
Åhh va jag är hungrig har inte ätit någon lunch idag, Men vet bara inte vad jag ska äta! :(
Har prao denhär veckan :D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#5 vad kul! Var skall du "jobba"
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#6 Jobbar på ett dagis :) Barnen älskar mig^^xD
Union J and Jedward
#3 Min spellista Jaaaa vilka bra! :D, den börjar bli lite uttjatad för mig också 😛
jag har en taylor swift lista med 28 låtar en nicki minaj med tre låtar en med 6 låtar av katy perry och en med 10 julsånger någon intresserad
är det bara jag som gillar att lyssna på jullåtar även när det inte är jul?
#10 Jag brukar aldrig lyssna på jullåtar :P
jag känner mig dum som bara lyssnar på taylor swift när jag borde plugga till fysikprovet som är imorgon och jag har nästan inte övat någonting men vänta lite jag kan ju fortfarande lyssna på musik och öva samtidigt
#12 Jag brukar lyssna på musik typ vad jag än gör 😇
#13 det gör jag också
kan någon hjälpa mig vilken modell funkar bra när man ska fundera kring spänning
jag tror jag vet men är inte säker jag tror min lärare sa något om en ström av elever som går in i matsalen men är inte säker
hayyyyy Idag har jag varit i skolan, för att det är lag på drt^^
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#17 Hejhej :D Är det tomt på skolan utan alla åttor? :)
Union J and Jedward
Jag borde nog göra läxorna så jag inte får panik imorgon kväll 😇
#19 så tänker jag alltid men det blir alltid samma sak jag får panik kvällen innan
jag tog kort på alla sidor som vi skulle öva på i fysikboken till min kompis för vi har prov imorgon och hon har ingen bok men vad hjälper det hon är ju ute med kompisar och kommer antagligen komma hem ganska sent det betyder att jag har ansträngt mig i onödan och hon klagade på att hon kommer få f hon är ju inte ens hemma och övar
nu vet jag vem jag inte tänker hjälpa igen
#21 Då får hon skylla sig själv tycker jag! Jag tycker det är synd att om man är duktig och skolan men ändå inte bryr sig om skolan är jätte tråkigt, Man har bara en chans i livet och den borde man ta vara med!
jag blev sårad för hon klagade på mig för att jag inte gjorde det först men när jag gör det ska hin inte ha det
#24 Jag tycker inte hon verkar vara en sann vän, Ett råd till dig är att inte lyssna på henne! Ifall hon inte vill ta emot den hjälpen hon har fått av dig så är det hennes problem tycker jag. :)
i sommar ska jag sola med tejp format som ett hjärta det ska en av mina kompisar också
#18 Höll, vilket dagis e du på? Gonatt allihopa…
#27 Montessoriförskolan vid som ligger vid älven :) Godnatt :)
Union J and Jedward
Hejsan! Imorn är det fredag! :D *Jippie!*
#29 Jaa!! :D Äntligen!! :)
Har gått runt idag och trott att det är fredag, men så inser jag sedan att det är torsdag😃
idag så blev jag sårad av någon jag inte ens känner och aldrig har träffat min kompis visade ett sms där det stod Alma Palma och palm och att jag var deprimerad med mera då började jag gråta för det är elakt min storasyster kallar mig palm men någon jag inte ens känner är något helt annat
#31 hatar den känslan! när man gått runt och trott det var fredag, och så inser man att nej, det var ju inte fredag, det var måndag/tisdag/ onsdag/torsdag! 😡 Man blir bara så arg!
/ Angelica
jag brukar fråga om det är fredag på en måndag ibland
#8 Bra lista! 👍 Här har du min om du är intresserad: *klick* Det är mest klassisk rock men också dem man mest hör på radion :)
#35 Ska lyssna på den imorgon :)
Jag såg en så undebar film som heter "A shine of rainbows". Jag brukar aldrig få tårar i ögonen men på den här filmen fick jag det, Den handla om föräldralösa Tomas, en blyg och försiktig kille som växt upp och mobbats på ett barnhem. När han adopteras av den godhjärtade Maire och får följa med till hennes stuga vid kusten ändras hans liv totalt men rädslan finns fortfarande kvar. Maires man Alec gillar honom inte och tycker att han är svag men Maire ser till att han får umgås med grannbarnen, kallar på sälar från havet och visar honom en regnbåge den första dagen han ler. Men ingen lycka varar för evigt och när Maire bli sjuk står Tomas återigen ensam och han måste komma överens med Alec för att överleva. Men miraklens tid är inte förbi. Jag rekommenderar den jätte stark verkligen 5 av 5 stjärnor! Den måste man se!
Filmtajm! Ska se Water for Elephants :)
Mixtrade lite med facebook och nu har jag gjort den jäättejobbig. Inge facebook för mig igen förens jag kan lösa det /installera om min dator :/
Union J and Jedward
#40 Kul!! :D
denna sommar kmr att bli AWESOME! :D alla konserter jag ska gå på, alla saker jag ska göra (t.ex ska jag koka eget alkoholrfitt mjöd, baka vikingabröd, vara i skogen oooooch massa annat :3 ), alla ställen jag ska besöka, ååhhhh! vrf kan det inte vara sommarlov just nu!? 😕
Sitter och skakar för det här: Länk 😮❤️
jag hittade en video som är likt jag och en av mina bästisars beteende hon har varit borta i 3 timmar och jag saknar henne redan jag sitter typ hela tiden och undrar vad hon gör när hon är hemma. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.metatube.com%2Fen%2Fvideos%2F153956%2FSNL-Taylor-Swift-Comedy-Best-Girlfriends%2F&h=KAQE8IH-9 den härär det
#43 Coolt…:D Har du anmält?
#45 Jag vill det och hoppas verkligen jag får anmäla mig för mina föräldrar :DDD
#43 kul om du får göra det med risk för att låta trög ska du göra det
#46 Roligt!! :D
#46 håller tummarna för dig
#49 Tack 😃
jag vill gå på en taylor swift konsert men hon kommer inte till Sverige på ett tag vad jag vet 😭😕😐😡😢
#51 Så synd :( Hoppas hon kommer hit snart!
#52 jag läste på någon blogg att hon kanske kommer hit till sverige nästa år men det är så lång tid
#53 Hoppas hon kommer hit då iallafall, bättre än inget iallafall 😃
#54 ja😃
Hejhej
#43 Det där fick mig att börja gråta. ._.
PJUM
Skolan är så sjukt jobbig just nu 💣
Imorgon är det fredag igen! Imorgon ska min grupp som vi tävlar med i dans (och jag) dansa som bagrundsdansare på david lindgrens komsert i göransson arena i sandviken (nära gävle) så taggad
#59 Vad roligt! Tycker att det ska bli skönt med fredag imorgon fast i skolan är fredagar den tråkigaste dagen med nästan bara ämnen jag inte gillar. Men efter skolan blir det skönt! Jag har franska läxförhör imorgon och det är jättesvårt med massa såna här: ç ' â œ è é õ ę 😕
//Josephine :)
yees imorrn är det fredag!! :D Så skönt, Fast det är dåligt att det blor ett svårt N engelska prov! :(
Franska presentationen jag gjorde idag gick inte alls så bra som jag hade hoppats. Blev så nervös så rösten höll på ta slut i slutet av presentationen … 🤐
Men blev i alla fall ganska nöjd med betyget som jag fick på den! 👍
Vi skulls ju ha gjort engelska NP imorgon som resten av Sveriges 6:or men pga av våra bränder så går det inte. Det får väl bli längre fram även om själva grejen är att hela Sverige ska göra exakt samtidigt.
//Josephine :)
No-läraren gav oss ett häfte idag vi skulle göra tills imorgon och jag hittar ingen penna:(
Union J and Jedward
på träningen när jag skulle säga något idag så kunde jag inte säga r jag sa göa och lite annat
jag gick upp 7.25 idag och jag börjar 8.25 men jag var i skolan 8.10 och jag var en av de första i skolan
Woho! Det är fredag imorgon :D =ridning (ska hoppa:D) och inga läxor :D ÄÄÄLSKAR fredagar :)
//Lisa :)
Kanske ska åka upp till Arjeplog imorgon och träffa min kompis :D
Union J and Jedward
Är jag den ända som tänker på allt det med Ryssland? Jag känner mig ganska nervös eftersom dom är så myket större och starkare än oss…:/
#69 Vad är det som hänt i Ryssland? Är lite efter med nyheter för läser aldrig nyheter eller tittar på det på teve :P
#69 vad har hänt i Ryssland?
Union J and Jedward
#70,71 Ni kan söka på aftonbladet så kommer det massor. men ryssland har under påskhälgen kört med två kärnflygpaln riktade mot stockholm och sydsverige och nu i helgen så åkte dom mellan öland och gotland med deras plan. låter konstigt men gå in på aftonbladet så ser ni.
Woop woop, fick nyss Bookien, äntligen! 😃
Imorron slutar vi ett och brukar egentligen sluta halv fyra på tisdagar! Wohoo! 🤪
Vi slutar 13:30 Imorrn och igentligen ska vi sluta 15:05 Så det är skönt! :D
JAAAA Nu har jag äntligen blivit erbjuden en studentlägenhet och självklart tackade jag JA till den! :D
Om ni vill se bilder på den får ni klicka här för att sedan klicka er vidare till "Studentboende".
#76 Grattis!! :D va roligt! Ska du bo helt själv i den där villan som var på första sidan?
#77 Det är en lägenhet. Om du klickar på länken och sedan på "studentboende" så finns där bilder på hur lägenheten ser ut :) I lägenheten bor jag själv med andra studenter i lägenheterna brevid :)
#78 Hehe nu såg jag :) Det var otroligt fint och fräst tyckte jag! :)
Åååh nackspärr … 😕
#80 åh jobbigt, krya på dig!
#81 Tack! Det har faktiskt redan blivit lite bättre! 🙂
#82 Va skönt! :)
#76 så du du ska bo i ystad eller? där är det fint
Har varit på restaurang med familjen i dag :)
#85 Mm va gott…:D
#86 jag tänkte exakt samma sak haha😂
#87 Haha!! :) Jag är så glad jag ska få en iphone 4!! :D
Hej :) Har just gått med i barnens nu :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#89 Välkommen! :)
#89 Välkommen!
Hälsningar Lurvas11
#89 välkommen och hoppas du trivs 🙂
#89 Välkommen! 😃
#89 välkommen
Välkommen, Hoppas du kommer trivas här! :)
Glad skall få låna en labrador blandning med golden !!!!! :D
#96 Va roligt!! :D
#97 tack, åh jag väntar redan!!! ;D
#98 Det förstår jag!! ;D
Ny tråd!
Hälsningar Lurvas11