Hur mycket väger ni?
Hur mycket väger ni? Jag väger 42-43 :-)
Typ 35
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Väger typ 45 ;//
22 kg
I can't drown my demons, they know how to swim.
Är 11 och väger typ 42-43. Alla andra väger typ 2 kilo så kommer jag och väger skitmycket.
#3 Hur gammal är du?
Elva.
Jag väger typ 45 kg och är 13 år … c:
Tänk på att det är inte ett måste att säga vad man väger eftersom detta kan vara ett känsligt ämne för vissa.
Själv väger jag 52kg
#6 Okej :)
#9 Hurså? :)
#10 Jag undrade bara, jag känner mig… tung.. 
Hoppas du inte tog illa upp eller något :o
#11 Känn dig inte "tung" själv är jag 11 och 162 cm och väger 46 
#12 Åh, jag vill också vara så lång. :o
Jag är bara 155 cm :3
Men ja, det beror ju på hur lång man är och så, är man väldigt lång väger man oftast mer än korta personer.
Skäms över min vikt för väger så mycket, Är inte överviktig men jag är så jätte lång så jag väger ju mer då. Väger ungefär 48-51 kilo något sådant och är 12 år och är 173 cm lång.
#14 Drar ju ut dig på längden :) Säkert bara muskler rakt igenom
Jag e ca 160. INTE EXAKT.
För mycket…
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
I denna tråd tycker jag vi inte ska säga till någon att gå upp i vikt eller gå ner. Som jag sa innan detta kan vara ett väldigt känsligt ämne. Personers vikt är inget man ska diskutera.
Tack på förhand.
#22 Okej, då kan väl någon ta bort mitt inlägg #20? :-)
jag vill bara säga att när man växer så kan det vara väldigt olika hur mycket man växer för man kanske får en växtspurt men vikten ökar ju inte då kan man under en tid vara underviktig men den jämnar ut sig efteråt o.s.v man behöver inte tänka på sin vikt nu börja inte banta bara för man tror man väger för mycket, speciellt tjejer kan få lite extra vikt när man börjar få mens o.s.v.
#24 precis. Jag kommer ihåg när jag växte så mådde jag jättedåligt just för att jag gick upp så "mycket" (gick upp 8kg på ett år).
55-56 kilo sådär tror jag, 168 cm, 14 år :)
//Caroline
37-39kg,158cm,10år
Helt ok om någon vill komentera min vikt!
jag är 11 men jag har inte vägt mig på ett halvår typ då vägde jag 40 jag är
1-65
jag är 13 väger 69-70
Det ni…..
Hihi, ca 45 kg. Är 14,5 år
VAR väldigt vältränad förut, tränade ju 12 timmar i veckan…Men nu är jag inte lika vältränad längre 

// Nadja
#13 du är lika lång som mig och jag är 16 (snart)
Jag känner mig kort men är ändå nöjd med min längd! Och jag väger 40 kilo vilket för mig är underviktig. Så du är absolut inte för tung! 
14 år, 168 lång och 55 kilo. För mig spelar det ingen roll hur mycket jag väger så långe jag inte är överviktig eller underviktig. Jag är frisk och jag mår bra, och det är helt enkelt allt som betyder något för mig :)
Känns som alla är så långa. Själv är jag 12 och typ 142 cm. D:
Nu har jag nyss fyllt 12, är 157 cm sist jag mätte mig och väger 46 kg.. :33
Jag är 168 cm lång och väger 49 kg och är 13 år! :)
Jag är tyngst här ^^ Jag är 170 cm lång och jag väger ca 63-63 kilo, men jag tränar ganska så regelbundet och jag äter inget godis, chips, läsk eller sådant :)
Jag bryr mig inte så mycket om vikten, bara det inte blir att jag måste rulla på någon eller att någon ska bära mig på ex. gympan ;)
Önskar dock jag vägde typ 45 kilo, då kunde jag ätit jättemycket ^^
Jag väger som sagt för lite och behöver gå upp minst 5 kilo. Jag äter chips, godis, pizza och massa väldigt ofta men går inte upp i vikt. Att väga för lite är inte så kul :/ Jag hade gärna varit normalviktig. Nu måste jag dricka näringsdryck varje dag, vilket är blä. 
Jag är 15 år (16 i maj) och är 156 cm och väger 40 kilo.
#37 Vill du byta? xD Gå upp jättelätt men jättesvårt att gå ner ^^
Själv har jag inte fått diagnosen "underviktig" ställd, och tydligen är jag inte det enligt skolsyster men jag känner mig såä. Hade ju också gärna varit normalviktig. Vågar typ inte gå ut och jogga för jag är rädd att jag ska tappa kilon :(
#38 Visst! :)
#39 Men då är du väll inte det :) Själv har jag behövt gå till skolsyster mycket oftare än resten av dom i min klass pga av min vikt, jag har även behövt ta prover på vårdceentralen och vart hos en dietist där jag fått näringsdrycker utskrivna.
Du är väll normalviktig :) men jag känner som dig, är oxå rädd att gå ner i vikt :/ måste lära mig att äta frukost antar jag, annars kommer jag nog inte lyckas gå upp 5 kilo… :(
#40 Frukost är dagens viktigaste måltid :)
Dock tycker jag det är jättejobbigt att äta frukost på morgonen innan skolan, det är knappt så det går ner.
#41 Precis, frukost är jobbigt. Har ingen matlust kl 06.30 :/
#42 Förstår dig :/
Jag måste ha varit vaken minst en och en halv timme efter att jag vaknat för att jag ska ha någon matlust över huvud taget.. :o
väger 35 och är 12
#45 Jag vill också väga 35… :c
14 år väger 56
Precis lite som JossanGizmo är inne på så finns det inga dåliga vikter. Tänk också på hur lång du är. Är du 2 meter så kan man ju inte väga 15 kg 
Hälsningar Lurvas11
jag har ju gått upp 16 kilo för jag var tvungen pga anorexia gick upp det under ett år
#49 Jag tror inte #48 var riktat mot dig ;)
50 du jag vägde bara 40 kilo och den 26 april 2012 så vägde jag bara 40 kilo och jag led av anorexia och jag gick upp 15 till 16 kilo under ett helt år
#49, 51 Det var inte riktat mot någon.
Hälsningar Lurvas11
Jag är 145 cm lång och väger 30 kg, 12 år. Men min mage tjock ut, men resten av kroppen är liten. Men jag vågar inte träna, vill inte tappa fler kilon :( Jag har jättelätt att gå ner i vikt, men att gå upp, det är svårare :/
Jag är typ också 145 cm (142 kanske…) och väger typ 33. Vill också gå upp i vikt. Min mage är typ helt platt för jag är så smal. D:
Jag är typ 160 och 13 år. Jag väger 47, jag var väldigt överviktig när jag var liten, så jag är ganska nöjd över min vikt :P Fast jag ska börja på någon sport så fort jag hittar nån jag gillar……
#55 Ät regelbundet och ät "mycket", det funka för mig :)
jag väger 68 kilo
40 Ärm typ 150
37 kilo är 11 år och 163 lång,(jag är under viktig) :(
Jag är 13 år 160cm lång och väger ca 49
Jag är 11, 152 lång och väger 27…
Jag är 11 år, 148 cm lång och väger 39 kilo. Jag är väldigt vältränar(tränar 2,5 - 3 timmar om dagen) äter inte heller chips,läsk eller godis.
#66 Vad är det du tränar? :)
runt 50 väger mig typ aldrig ^^
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
11 år och väger ca 34 kg.
//chilliekanin
Är man ca 160 så ska man väga mellan 55 och 60 är man 120 ska man väga mellan 18 och 20 är man 210 kan man lätt väga 100 utan att man räknas som stor, Ville bara att folk skulle veta det ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#70 det beror på åldern också,man kan ju inte väga 55kg om man är 7år och lång heller ;)
#71 Nää det är sant men det är inte så många 7 åringar som är 160 lång heller ;)
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#72 Nää,hehe ;) -------------------------------- Jag är 164cm lång och väger 37kg,är 11år….så jag är underviktig.
64-67kg är 180cm och 15 år
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#67 konståkning - 11 timmar/vecka Dans- 3 timmar/vecka Fotboll- 2 timmar/vecka Ridning- 1 timme/vecka :)
Jag är 158 lång och 13 år, och väger 42 kg. I min klass blir man kallad tjock om man väger över 40 (fast jag googlade och 40 var normalt i den åldern och längden) Så därför är ni dom enda som får veta vad jag vägrer ^^

#76 :D
#46 Jag väger oxå 42, och är 151😂
163,5 cm och väger 38.
Vikten spelar för mig ingen roll. Jag är 13 år och väger typ 71 kilo. Alltså jag är 13 år jag har hela mitt liv framför mig, och jag kan göra vad som helst. Jag äter ALLT och jag menar verkligen ALLT. Ibland tvingar jag mig själv att äta bara för att det är så gott eller bara för att jag måste ha energi (frukost) till skoldagen. Ibland kan man tänka på att få dig själv och din kropp att må bra. Man måste unna sig lite. Det är bara att köra på! Jag går aldrig ut och springer bara för att jag tycker att jag väger för mycket. Jag springer bara om jag gör någon lek eller något.l Vi är bara barn vi kan fixa våran vikt lite när vi har blivit lite äldre. Så lev nu när ni är barn och sluta oroa er! Kör bara. :D :D :D
kram
#80 Bra sagt!

Jag läste mitt gamla inlägg och insåg att jag gått upp fyra kilon sen jag skrev det! Ett kilo per månad ungefär. Ganska nöjd :D
Jag är 13 år, jag är ca 168 cm och jag väger ca 71 kg. Tycker om min vikt även om det är lite för mycket 😃Orkar inte bry mig om min vikt.
#80 Bra tänk, så ska ju alla känna:)
43
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
100 kilo vet ni ^^
Nyoom ♥
Nej med väger något vid 40-50 och är 12 år, men det är litet känsligt ämne att ta upp är ibland jobbigt om ngn t ex säger/skriver:
"hur mkt väger du
" Och sa svarar man kanske 40-50 så svarar den
"vad mkt du väger undra om ens världens starkaste man kan bära dig"
Då kan det bli lite känsligt och tycker att det är något fel på sig själv. aja ^^
Have a nice day ^^
Nyoom ♥
#87 Var inte rätt att någon ska skriva så , för det är stängt förbjudet här! ;) Man väljer själv om man vill skriva eller inte, ingen tvingar er :)
Väger 43 :( O är 155 cm lång. Är alltså underviktig, hatar min vikt och vill verkligen gå upp i vikt!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#89 Jag var underviktig innan. Sen bestämde jag mig för att gå upp. Det gjorde jag med hjälp av att äta rätt och äta regelbundet. Minst 4gg om dagen åt jag och gick upp 8kg på ett år :)