Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1191 ggr
medde
0

Bästa tivoli

Vilket  är det bäst tivoli ni varit på? Är det har i Sverige eller är det ett som du varit på utomlands. Varför och vad gjorde att du tyckte det var det bästa du varit på. Var det stort eller var det en massa olika spännande åkturer du testade.

Om du är på att tivoli. Åker du allt eller är det bara dom "snälla" som vanliga karuseller du åker..

Själv är jag så höjdrädd att jag inte åker det som är högt..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Candy123
0

Jag tycker bäst om powerpark i härme (österbotten, Finland) men grönan är oxå helt ok, jag åker precis allt förutom barnsakerna

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Jossangizmo
0

Jag älskar Liseberg. Jag åker dem flesta karuseller (förutom dem som snurrar mucket, är extremt åksjuk). Berg och dalbanor är min favorit!

medde
0

#2 Berg och dalbanor älskade jag förr. men nu vågar jag inte åka dom,,Läbbiga😕

Rebornbabyn
0

Jag åker inte många karuseller. Läskigt ju! ;)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Gerbilles
0

Har bara varit på Gröna Lund så har inte så mycket att välja mellan … 😛 Det är i alla fall roligt där! Åker nästan allt, mina favoriter är Jetline, Twister, Kvasten och Nyckelpigan är ju en klassiker! 😉😃 

Ska dit med mina bästis i sommar på hennes födelsedag. Hon vill att vi ska åka Fritt fall, men jag är lite höjdrädd så vi får se … 😞 Kul ska det i alla fall bli! 😃

gerbil99
1

Jag älskar Grönalund! Allt där är ju jätte roligt… Men mina favoriter är nog Insane, Katapulten, Jetline och självklart Eclipse som är ny. ;) Jag har guldkort där i år så vi kommer nog att åka dit många gånger i sommar! :D

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

Lavèn
0

Hmm, jag gillar direkt inga eller Liseberg är vell kul men sist jag var där spyde jag(2-3 år sedan) 😞

Haha extremt åksjuk och får någon migrän så är sjuk en, två dagar efter

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

[lillakaninen]
0

Gröna Lund! Har guldkort och åker typ allt 😃 Mina favoriter där är Insane, Katapulten (uppskjutet), Jetline och Extreme som dom har tagit bort😍

medde
0

#8 Hur vågar du😮

[lillakaninen]
1

#9 Jag är varken rädd för höjder eller när det snurrar. Och så gillar jag att utmana mig själv att göra saker som jag egentligen inte vill, och då har jag lärt mig själv att inte vara rädd😃

lizzie20
0

Jag har varit på gröna Lund, Liseberg (1 gång) och på ett tivoli på Danmark (bonbon land) när jag var jätteliten ;) Men jag tycker alla tivolin är jätteroliga! jag ÄLSKAR att åka till gröna Lund och jag åker allt där :D :P

//Lisa :)

melissajuhlin
0

Liseberrrrg är det bästa som finns!! :))

Lurvas11
0

Skara Sommarland tycker jag om. Det är roliga karuseller och oftast inte så långa köer :)

Hälsningar Lurvas11Glad

nadilda
0

Är väldigt förtjust i Bakken i Danmark, är många trevliga och "lagom" läskiga saker. Ska dit på torsdag med en några kompisar😃

[NettanNo]
0

Liseberg.

BlueBäst
0

Har bara varit på Grönan, och jag ÄLSKar verkligen att vara där. Åker allting förutom Berg-och dalbanorna. Hehe en gång åkte jag Jetline, blundade och skrek hela vägen…😛

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[NettanNo]
0

#16 Grönan är ganska kul. Vi brukar åka dit en gång varje sommar på en helg. Ena dagen Grönan och den andra Skansen.

karro1999
0

åker aldrig karuseller, älskade berg och dalbanor tills jag var sju år…

[Lisen00joh]
0

Jag har typ bara varit på Skarasommarland och Liseberg. Jag tycker bäst om Liseberg

ara11
0

Jag tror bara jag har varit på gröna lund men ska till skara sommarland i år. Min favorit på grönan är kvasten ^^

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Jossangizmo
0

Bakken och Tivoli i danmark är okså roliga :)

[Bambis]1
0

Powerpark i Härmä :D