Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 923 ggr
valorous.kid
0

Vad är din högsta dröm?

Vad är eran högsta dröm? :P Min allra högsta dröm är att flytta ut på landet, skaffa Häst och andra djur och få riiddaaaaaaa Jag är egentligen allergisk så jag får inte men när jag flyttar hemifrån tänker jag skaffa häst i alla fall!!!!! >:D

Lavèn
0

Att allt fortsätter som det är! Jag har allt jag någonsin alltid har velat, hästar(EN EGEN SHETTIS bla) Höns (fick köpa en ras som jag alltid ha vilja ha nyss) OCH MIN KALV! Så bor vi på landet :D

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

valorous.kid
0

#1 lyckost!

[etsan]
0

Min högsta dröm är att få fortsätta vara skötare åt min sköthäst Chap Chap och att aldrig göra slut med min kille

[Bambis]1
0

Det är att få en australian Shepherd innan jag flyttar hemifrån. Och att flytta till landet.

[GerbilLooover]
0

Att ha massa gerbiler och få träffa medlemmarna i Linkin Park. ❤️

Jossangizmo
0

Flytta till Australien och jobba på zoo där :)

lizzie20
0

Få en häst…😃

//Lisa :)

[Fruktiz]
0

Jag har olika saker som är mina största drömmar.. Några mer realistiska än andra.
Jag vill t.ex träffa Robert Pattinson, ha en egen häst/medryttarhäst, bli veterinär m.m. Sedan har jag ju även några mindre drömmar också 🙂

Justbe
0

Jag bor ju på landet mitt i stan så jag vill ha DJUR!!!!! Massor med djur höns, hund, kanin, häst m.m.m.m.m.m.m

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

[lillakaninen]
0

Jag vill bo i Stockholm där jag bor nu, men samtidigt ha häst 😃 Och så vill jag någon gång träffa Pewdiepie ❤️ Jag har inga andra direkt drömmar

Rebornbabyn
0

Min högsta dröm att få en hund, helst en mops! 😊

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

melissajuhlin
0

Min högsta dröm är att min hund aldrig dör och att jag vill träffa one direction och Olle Hammar 😍

otilia
0

ÅH, att träffa one direction skulle inte sitta fel..😍

Jalaxa
0

Min högsta dröm är att vinna VM i westernridning ( Barrelrace, polebending & Reining) med min äldsta häst Jalax ( fast han är 23 :( )

och att krama YOHIO ❤️❤️❤️❤️❤️

HjärtaJalax & ZeroHjärta

Justbe
0

11# Min kompis har en mops, så söta.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

valorous.kid
0

#14 ehm, jag känner en tjej som här en häst som heter Jalax, som är 23, som rider western!! O_O Bor du möjligtvis i Dalarna, har en brorsa som Heter Torbjörn?

Jalaxa
0

Haha, ja! ^^ :D kul att vi hittade varandra här på iFokus :D

HjärtaJalax & ZeroHjärta

Rebornbabyn
0

#15 Har hon! Får jag se en bild? :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

karro1999
0

min högsta dröm är att få träffa Taylor Swift och pewdiepie, skaffa marsvin och hund och öppna en restaurang eller ett konditori